Tweeling buggy

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Susannelilian, 31 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hallo meiden,

Ik ben voor mijn werk als gastouder op zoek naar een meerlingwagen.

Ik denk dat ik met meerijdplankjes erbij genoeg heb aan een duo wagen. Kunnen er achter een duo wagen ook 2 meerijdplankjes of wordt dit dan te zwaar/past dit niet?

Ik zag deze wagen: Hauck Tweelingsbuggy Torro Duo BLACK Collectie 2014 | pinkorblue.nl

Heeft iemand ervaring met deze wagen en zo ja, hoe bevalt deze?

Ook zag ik deze: Koelstra Simba T4 Marine Blauw Buggy | MamaLoes Babysjop

Het voordeel van de Hauck is echter o.a. dat hij in ieder geval voetenzakken heeft, dit vind ik erg fijn en handig voor als het koud is.

Of zouden jullie nog een andere aanraden? Ik wil echt een goede wagen, dus niet een goedkope buggy die al bijna uit elkaar valt als je er naar kijkt. En hij mag er ook leuk uit zien. ;)

Ik hoop met hulp van jullie de juiste buggy te kunnen kiezen, alvast bedankt voor de eventuele reacties!

2. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Niemand?

3. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Ik heb voor mijn tweeling een Koelstra duo buggy gehad. Voor een buggy prima en de kwaliteit is zeker goed. Toch liep ik liever met de wandelwagen, fijner voor mij en de kindjes. Ik had een Urban Jungle Duo met later 1 plankje daarachter. Volgens mij kan er geen plankje achter een buggy.

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Maar bij mij is het alleen voor als er gastkinderen zijn en hebben ook weinig ruimte, dan is een buggy veel fijner. Maar zal eens uitzoeken of een meerijdplankje wel of niet kan bij een buggy. Heb het meteen opgezocht en het kan wel! :)

Deel Deze Pagina