Ik heb sinds gisteren de difrax S fles met kersspeentje 0+. Hij drinkt hier goed uit maar, Nu heb ik het idee dat de speen niet goed in zijn mondje past. Er loopt veel melk langs, met als gevolg dat heel zijn kleding nat is. Ik heb de speen met maar 1 gaatje maat S. Dit lijkt me toch niet de bedoeling Ligt dit aan de speen, of moet hij gewoon nog leren drinken aan de fles? We zijn net een paar dagen bezig. Ik had hiervoor de tommie tippie fles, en hier had hij dit ook bij.
wij hadden altijd standaard een spuugdoekje onder haar kin liggen voor het lekken. Wij merkte in het begin dat ze wel veel zoog, maar niet alles snel genoeg in kon slikken zeg maar. En daardoor wat knoeide. Het werd vanzelf minder.
dit hebben we er nu ook standaard onder, maar nog wordt zijn truitje nat. hoop dat het een keer minder wordt.
af en toe even pauze nemen(fles eruit en dan er weer in) ze zuigen vaak sterkter dan dat ze kunnen doorslikken
Heb je de dop goed dicht gedraaid?? Wij hebben hier ook zulke flessen (voor de gekolfte bv), en dat was nogal eens drama. Als je dan de doppen een beetje strakker aan draait lekt t niet meer (hier tenminste)