Ben zo trots :D

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal1984, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Hey Meiden,

    Wil dit ff met jullie delen hoor, Kyano probeerde de laatste week telkens maar recht op te zitten maar omdat hij nog niet zo sterk is lukte hem dat niet en daar raakte hij een beetje gefrustreed over, nou hebben we hebben we hem vandaag ff rechtop in de bank gezet en hij was ineens stil, op de foto kijkt tie miss niet echt blij maar weet zeker dat hij het leuk vond want hij begon niet meer te huilen enzo... Nu doen we hem steeds vaker wat rechter op te zetten in de wipstoel enzo en hij vind het geweldig... Wij deden dit nog niet eerder omdat we het een beetje eng vonden met zijn rug maar nu gaat hij af en toe gewoon ff recht op zitten want hij geeft zelf aan dat hij dit wil,.. Ben zo trots oop mijn ventje dat hij al zo recht op wil zitten, ik wilde het ff aan jullie melden hoor :D

    Zie hieronder de foto :D

    Liefs Chantal

    [​IMG]
     
  2. Aaahw wat een moppie joh!Snel gaat het dan he..! Geniet er maar lekker van!
     
  3. Jessica 1985

    Jessica 1985 Actief lid

    15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Wat een schatje zeg.... zou zeggen geniet er van.

    Liefs Jessica
     
  4. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    leuk hoor ik zet noa ook zo op de bank vind ze ook geweldig!
     
  5. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha wat een lieffie :D
     
  6. Niet meer actief

    mijn knul vanaf vandaag ook , gillen van lachen van plezier als hij met onze hulp rechtop zit


    heerlijk ventje van me


    :whistle:
     
  7. Niet meer actief

    danisha vind rechtop zitten ook geweldig..dan hou ik haar handjes vast.. vind ze echt grappig.. maar dat is aldoor maar heel even en in de wipstoel doe ik haar niet rechtop ofzo want dan gaat ze toch scheef hangen..
     
  8. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wat een lieverd...
    leuk hooor, dat je lieverd rechtop wilde zitten.. ging ie zeker met zn hoofdje rectop proberen te zitten..( soort van buikspieroefeningen.. deed noa ook altijd)

    :D geniet ervan
     
  9. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    wat een schatje
     
  10. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Ja dat klopt, alhoewel hij zijn hoofdje al heel erg goed omhoog kan houden maar als hij bv moe is dan valt zijn hoofdje een beetje naar beneden :) ... echt geweldig .... iedere dag zie ik weer iets nieuws wat hij kan, hebben jullie dat ook ?
     

Deel Deze Pagina