ik ben overgestapt van standaard voeding naar comfort van het kruidvat alleen die is veel dikker.. Nu he ik zon dodie fles met een 123 speen alleen bij de 3 komt zelf bijna niks uit.. welke speen hebben jullie bij bv kruidvat of friso comfort voeding
Hier ook m speen van difrax. Kruidvat verkoopt ze. Net als andere drogisten en supermarkten. Ook online. Uit mn hoofd via www.difraxshop.com
maken jullie de voeding klaar voor 24 uur of per flesje.. want ze adviseerde mij om het per fles klaar te maken ivm met johannesbroodpitmeel
Klaarmaken per flesje. Heb geen ervaring met Kruidvatvoeding, wel met Friso Comfort. Is volgens mij net zo dik. Ik had ook L spenen van Difrax maar die waren echt te groot. Gewoon proberen en kijken hoelang Fenna over een fles doet.
De voeding kan er zeker goed doorheen alleen zorgen dat je klontjes vrij bent de voeding per fles klaar maken want doior dat JPM word het dikker als het langer staat Ik heb ook een L speen geprobeerd maar dit gaat veel tesnel elke drogist verkoopt het wel.
Je moet inderdaad een flesje met johannesbroodpitmeel meteen na aanmaken geven, omdat de vezels dan in het buikje dik worden en dus goed werken. Laat je het langer dan een uur staan, dan wordt het dik in de fles, krijgt je kind het er niet uit en werkt het in het buikje niet goed meer. Overigens mag ja al sinds 2003 de voeding voor kinderen jonger dan 6 maanden niet meer voor 24 uur maken, maar moet het per fles!