wanneer fles vasthouden

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door ruby28, 29 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Mijn oudste is een jongen die al jaren niet meer bij me drinkt, de jongste drinkt nog wel. Zij hebben recht op hun privacy en daarom treed ik niet in verdere details.

De natuurlijke speenleeftijd van een mensenkind ligt tussen de 3 en de 7 jaar en ze blijven keurig binnen die marges. Het natuurlijke spenen valt meestal samen met het beginnen van het wisselen van de tanden, die heten namelijk niet voor niets melktanden - heeft niets met de kleur te maken, maar alles met wat je drinkt.

Ik heb ook nooit gezegd dat ik 1 kind 9 jaar aan de borst zou houden. WEL dat ik al 9 jaar bv geef. En dat komt simpelweg omdat ik na ermee begonnen te zijn er nooit mee gestopt ben.

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ach mij maakt het verder ook niet uit hoor, hoe en wat, ik maakte dat tenminste wel op uit de antwoorden die ik onlangs van je kreeg uit het topic Hangborsten van Bv? in het bv forum...

maar goed zoals gezegd het gaat hier niet om of je nu wel of niet je kind van 9 live aan je borst hebt of niet, gaat over wanneer de fles zelf vasthouden, dus laten we ons daar maar weer mee bezig gaan houden...

gr.smoekie

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gelukkig klopt bovenstaand absoluut niet. Merk ook dat je weinig ervaring met derde wereldlanden hebt.

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zet dit topic op slot. Het gaat wederom niet meer om het onderwerp waar de ts mee begonnen is. :( (ik word hier wel een beetje moe van).

Deel Deze Pagina