meiden tips zijn welkom! onze kleine meid nu 4 maanden is vanaf de geboorte al onrustig geweest in de avonduren... al snel legde we haar eerder op bed 21 uur... met als gevolg dat ze natuurlijk vroeg in de ochtend wakker wordt! helemaal geen probleem... ook vanaf het begin drinkt ze de avondfles bijna nooit leeg meestal 70 cc over van de 200... maar nu wordt het steeds meer (120cc) met als gevolg dat ze er weer midden in de nacht is... heeft er iemand misschien tips hoe ik dit anders zou kunnen doen?? dankjewel...
ik bied haar 5 flessen van 180/5 aan... een echt ritme heb ik niet omdat ze nu steeds weer in de nacht honger heeft... ik geef haar dan ook een grote fles, omdat ze de avondfles amper drinkt. vandaag ook wat wortel laten proeven
Ik denk dat het verstandig is om juist wel een schema aan te houden. Met 4 maanden regelen ze dat min of meer ook vanzelf. Nooit een ritme gehad of is dit iets van de laatste tijd?
het veranderd steeds... als we een ritme hebben een paar dagen dan is het of weer prikjes tijd, of benauwdheid-puffen s nachts of honger..
Denk ook dat je een schema moet gaan inbouwen. Evt dan de nacht als extra fles zie. Maar dan maar 90cc geven of zo Ongeacht hoe laat ze dan komt bijvoorbeeld dan volgende schema doen 06:00 150/5 als ze in de nacht klein flesje heeft gehad 10:00 180/6 14/00 180/6 18:00 120/4 dit omdat ze de laatste fles laat staan, mss zelfs 90/3 21:00 180/6 Of de laatste fles een voeding voor hongerige baby's geven? Heeft en overdag ook veel honger?