C1000 luiers vernieuwd...

Discussion in 'Verzorging' started by Gentle, Sep 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Iemand hier toevallig ook de luiers van de C1000?

We hebben er behoorlijk van gebaald de afgelopen weken! De luiers zijn vernieuwd, lekker dun geworden, maar ze zijn amper elastisch meer en om de haverklap was Julia helemaal doorgelekt. Ook 's nachts als ze op haar buik lag was haar bed nat. Normaal is dat nooit zo, nog met geen enkel merk gehad tot nu toe!

We waren altijd erg tevreden over de C1000 luiers, en ze waren niet zo duur. Helaas... Nu dus weer pampers gekocht om even rustig te bekijken welke andere luiers we nog vertrouwen ;) En de klantenservice van de C1000 gebeld om een klacht in te dienen. En dat ging heel goed!

We belden en ze herkenden de klacht. Er waren meer berichten van gekomen en de luiers zijn terug gehaald uit de winkels. We mogen alle overgebleven luiers terug sturen (waren er niet zo veel, we probeerden ze snel op te maken) en dan krijgen we een waardebon er voor terug!

Nou ja, jammer van de luiers (ik weet niet of ik ze straks opnieuw durf te gaan proberen), maar ik vind het goede service. Mocht je nog een pak vernieuwde luiers hebben liggen, moet je dus even bellen, dan krijg je ook een nummer wat je er bij mee moet sturen!

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb een mailtje gestuurd dat ik het erg jammer vind dat ze veranderd zijn (alleen de proefverpakking gebruikt) en of de oude variant nog trug komt.
    Kreeg ik afgelopen week ineens een bon van 25 euro in de bus van de c1000:) Was helemaal niet de bedoeling want had geen pak gekocht heb ze maar even netjes een bedank mailtje gestuurd.

3. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

Jul 28, 2010
    2,028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier bij het proefpakketje ook een doorgelekte luier. Vind deze nieuwe ook niet zo prettig.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Hier lekker ze 's nachts ook gruwelijk door. Overdag nog geen problemen gehad, maar na 5 nachten alles moeten wassen, was ik er klaar mee.
    Overdag heb ik ze opgebruikt. Van het elastiek krijgt ze geen striemen van (zoals bij kruidvat).
    Toch zou ik ze niet snel meer kopen.

5. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,213
    0
    0
    Brabant
    ik heb ze ook gekocht nadat ik een proefpakketje had besteld wat goed beviel.. nou het pak dus totaal niet!

heb altijd luiers vd aldi, nog nooooooit doorgelekt of problemen en met die nieuwe luiers vd c1000 al wel 3 of 4x nat s ochtends uit bed en overdags ook al.. t pak is nu gelukkig leeg, maar als ik er doorheen ben, stap ik mooi over naar de aldi.. terug naar fijn goed en vertrouwd!

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    Hier nog eentje, had dus ook geklaagd (2x omdat ik geen reactie kreeg op de 1ste mail) en kreeg 2 keer bonnen van de c1000 binnen

7. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    hmm.
    ik vind ze harstikke fijn. lekken niet door, ruiken niet, lekker flexibel, niet te breed tussen de benen.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier ook het proefpakket gehad wat goed beviel. Heb ze express snachts geprobeerd omdat hij dan het meeste plast.

Toen een pak gekocht en het is drama. Het is dus zo dat als hij beweegt tijdens of vlak na het plassen het gewoon langs de luier loopt.

Hier ook een klacht ingediend en voor 25 euro aan tegoedbonnen en ecxusses ontvangen.

9. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Na hoelang kregen jullie een reactie terug?
    Ik heb vorige week gemaild, maar nog geen reactie
    Of krijg je reactie via post?

Hier liggen ze nogsteeds in de schappen....:(

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Gewoon via post en duurt wel zeker ruim een week.

11. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Wat een vreselijke luiers zeg. Heb nog nooit zulke slechte luiers gekocht. Zo stug, niet elastisch, stinken, voelt niet prettig. Als ik dan toch een b merk moet kiezen zou ik nooit voor c1000 luiers meer aanschaffen. Wat een prutzooi.

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook hier erin getrapt na de proefverpakking :( Wat een ellende hierna.. het doorlekken, de luiers stinken en er komt gel uit..
    Bah, ik ga weer terug naar de luiers van de Jumbo.. die bevielen een stuk beter!

13. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Bedoel je dat spul zeg maar wat ook nog wel eens in schoenendozen zit? Om vocht vast te houden? Het komt er hier niet uit, maar als dat het is, ik heb het hier ook. Rot luiers!

14. paarsvlindertje

paarsvlindertje Niet meer actief

oh ik ben dus niet de enige, ik had ook een klacht gestuurd via de mail maar heb nog niets gezien via de post.

15. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Ik heb ook een klacht ingediend na gebruik van de vernieuwde luiers. Ca een week later kreeg ik een brief met een waardebon van 25 euro.

16. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Hebben jullie alleen een klacht ingediend en een bon gekregen?
    Ik moest mijn 2 pakken (megaverpakking) terug sturen en kreeg ik een bon. Nog niet gehad na vorige week..
    Had ze dus beter kunnen houden? Het gaat alleen goed als we hem na 2 uur verschonen, maarja...

Misschien ga ik via mijn vriend nog eens klagen, wie weet krijg ik dan toch nog een 2e bon?!

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

WIj hebben niks toe hoeven sturen. De luiers heb ik llemaal kunnen gebruiken maar dan idd binnen 2 uur verschonen en niet tijdens het drinken die luier om.

18. Rono

Rono Niet meer actief

Ik heb al 4 :) klachten ingediend en al 100 euro aan bonnen hahaha!

Ik zou zeggen, ga de c1000 in met je telefoon. Maak een foto van de streepjescode en van de product code. ;)

Das namelijk t enige wat ze willen weten.

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb helemaal niks geen info hoeven geven. Wel uitgebreid verteld dat het om het pak ging maat 4 waar er *** in zaten (weet ik zo niet meer). En toen kreeg ik gewoon bonnen.

Maar die klachten heb je neem ik aan niet steeds met dezelfde naam gedaan toch?

20. Rono

Rono Niet meer actief

Ze vragen nu meer info omdat er veel fraude mee is (A)

Nee, heb veel familie in de buurt wonen hahaha! Ik bel ze van ten voren al op dat er post voor onsbij hun binnen komt :p

Share This Page