Ik wil een tafeltent maken voor onze dochter. Iemand ervaring er mee en tips? Voorbeeldje: Tafeltent maken - 101 Woonideeën
Tip: koop via marktplaats een leuk dekbedovertrek voor twee personen, heb je gelijk genoeg stof en scheelt behoorlijk in de kosten!
Op welk.nl en pinterest kan je nog meer voorbeelden vinden. Ik ga hem ook een keer maken, maar eerst een keer de tafel opmeten. Waarschijnlijk kies ik een effen stof en maak ik allerlei figuren met een printstof.
Goede tip! Ik zag op pintrest dat iemand een appelboom had gemaakt met appels die je er af kon halen. Ook leuk!
Ik wil ook zo graag een tafeltent voor mijn dochter. Maar ik ben niet zo goed met de naaimachine 😂 Gelukkig staan er op Marktplaats veel leuke denk dat ik er daar maar 1 van haal. Ik neem aan dat als je er zelf 1 maakt je ook wel zoveel geld kwijt bent?
Ik heb de mijne bij de efteling (online) vandaan gehaald... Een sprookjesboomtafeltent, hij valt hier erg in de smaak!!!!
Ik wist niet dat je ze ook gewoon kon kopen ik zie op marktplaats dat ze gemiddeld zo tussen de 40 en 50 zitten en ik denk dat ik het wel goedkoper kan maken. Het is ook meer bezigheidstherapie voor mijzelf ik vind het leuk om te naaien
Ik ben er met eentje bezig veel tips heb ik niet, alleen dat je het beste eerst alle panden afmaakt (raampjes enzo) voordat je ze aan elkaar zet. Ik heb op pinterest een hele hoop inspiratie opgedaan, als je dat niet hebt kom je met Google afbeeldingen ook een heel eind Het is wel een flinke klus kan ik je vertellen!
ik heb er één, mét de appels ; Ik heb alleen resten stof gebruikt die ik had liggen dus qua kleuren een beetje apart. even kijken of ik een foto heb..
Ik wil het ook zo graag! Ik heb al oude dekbed overtrekken liggen...alleen ik ben zo slecht met de naaimachine Iemand hier die hem wil maken voor me?! Hahaha
Riniti, Bedankt voor de tip! Kan em zo niet vinden maar zijn ook in verschillende maten te verkrijgen? Suzzert, ik vind alleen maar tenten tussen de 60 en 100 euro op mp. Best veel geld voor zo'n tent daarom heb ik er nog geen 1 gekocht..
Dat is allemaal van vilt he, hoef je niet om te zomen enz, gewoon er op stikken. De tent zelf is ook we even lastig hoor, bij mij is hij ook net iets te ruim. Aan de andere kant zit een raam misschien kan ik binnenkort nog eens een foto maken. Vanbinnen heb ik een vilt vlaggenlijn die je er met klittenband op kan zitten als je jarig bent En een zak op de wand genaaid voor spulletjes in je huisje Ik ga m weer even opzetten vanmiddag haha, vergeet het vaak.
Leuk! Ook allemaal leuke ideeën Ik ga morgen even naar de action om vilt te halen. Ik had zelf al verzonnen dat wel erg handig zou zijn omdat het niet afgewerkt hoeft te worden
Gelukkig wel! ik benkansloos met een naaimachine die van mij was helemaal niet zo duur denk euro of 25/30 en hij is heel leuk! Maar als je het zelf kan is natuurlijk geweldig! 👍 zou willen dat ik het kon meid!