Ik kon kiezen uit een ketting of armbandje. Verder is er niets gezegd over een lijstje, of schoudertas... Ik heb in totaal 11 weken mee gedaan. Ik ben nu 20 weken zwanger en niets meer van ze gehoord iig.
Ook hier tijdens de intake niks gezegt over een cadeau achteraf. Ik moet de flessen zelf naar een verzamelpunt brengen wat hier 10 km vandaan is. Nog 2 weekjes en dan heb ik 10 weken meegedaan, van week 6 tot week 16. Geen idee dus of ik nog wat krijg.
Tijdens de intake heb ik een echofotolijst gekregen en een dvd over de zwangerschap! Ook deed ik mee aan een loting voor een gratis 3d echo, daar heb ik natuurlijk niks meer van gehoord (win niet zo vaak wat )
hier was het bij de intake de armband of ketting en dan na afloop (als je langer als 9 weken mee deed) een luier tas. ik mag nog 2 keer en dan zullen we het weten.
Geen idee..Heeft ze het helemaal niet over gehad 10 weken geleden! Maar ik heb een mooie ketting uit mogen kiezen!
Ik mocht kiezen tussen een ketting of armband, en ik kreeg een tijdschrift en een mutsje. Het fotolijstje gaf ze onder het mom van 'die had ik toevallig nog bij, krijg je als extraatje '
Ik heb de ketting gekozen en na afloop zou ik een tas krijgen. Vorige week zijn de kannen voor het laatst opgehaald, maar ook ik heb geen tas gekregen. Vreemd dat dat dus voor meerdere geldt. Nu zit ik niet per sé op zo'n tas te wachten, maar het is wel vreemd dat ze er wat over zeggen en je vervolgens niets krijgt Tegenwoordig kun je alleen nog maar kiezen tussen een armband of een ketting, de andere 'cadeautjes' hebben ze niet meer. En volgens mij is de tas dan ook in plaats van het fotolijstje gekomen.
Ook ik heb een mooie ketting gekregen bij de intake en zou de befaamde tas nog krijgen, nu al 22 weken zwanger en ook nooit meer wat van gehoord, het gaat mij ook niet echt om DE tas, maar netjes is het niet nee.
Bij intake het fotolijstje gekregen en bij de wissel van de laatste flessen Nijntje servies. Ik heb 11 weken meegedaan..geen klachten over mvm.
nou ik moest nog een week ze hebben net de flessen opgehaald maar ik heb geen nieuwe gekregen. en ook geen tas hoor. ik snap er niets van beloof dan niets
IK BEN KLAAAAAR MET PLASJE VANGEN! Ben echt blij dat ik ervan af ben.. Hier zei ze met de intake ook dat ik achteraf nog iets kreeg maar daar zal ik dan maar niet vanuit gaan Heb wel besloten dat ik bij een eventuele 2e niet meer mee ga doen.. om meerdere redenen.
misschien kunnen jullie eens bellen met MvM? apart dat ze het wel beloven zeg... hier geen beloftes gedaan... kreeg alles bij de intake! inclusief fotolijstje.
Dit zei ik dus een tijdje geleden!! Nou ging net de deurbel, mijn vriend en ik zijn vandaag 5 jaar samen dus heel even dacht ik ohh wat lief een pakje hahahaha maar nee het was de tas van moeders voor moeders haha! Toch nog ontvangen dus!
Bij mijn eerste zwangerschap die uitgelopen is op een miskraam kreeg ik zelfs een bloemenbon thuis gestuurd van mvm (was van de zomer) Nu weer meegedaan en ik wist niets over die tas want begin december was ik al klaar maar gisteren werd een een pakketje bezorgd en daar zat die tas in van mvm (vind hem alleen niet mooi )
als je meer dan 9 weken mee doet met mvm kun je een schoudertas krijgen, deze krijg je binnen 1 maand na de laaste keer flessen ophalen opgestuurd. Mocht je de tas binnen 1 maand niet ontvangen dan moet je je contact persoon even bellen. Er schijnen veel problemen te zijn met het opsturen van de tas. Maar als niemand dat aangeeft kunnen ze dat ook niet verbeteren!
Ik heb gisteren de tas binnengekregen . Ben inmiddels 26 weken zwanger. Duurt even, maar komt vast nog wel.
Ik heb woensdag de schoudertas gekregen en ben inmiddels 24 weken zwanger. Had het inmiddels ook niet meer verwacht.
hier woensdag een tas binnen gekregen ik wist niet eens dat dat erbij hoorde. hij is echt afzichtelijk haha maar een fotolijstje heb ik niet gekregen.