Alternatief voor brood..

Discussie in 'Voeding' gestart door Lara1978, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Sinds mijn meisje vorige week buikgriep heeft gehad eet ze geen brood meer. Nu wil ik haar een vervanger geven maar weet niet precies wat. Ze eet normaal zeker 2 boterhammen per dag en rijstwafels gaan er ook altijd goed in.
    Beiden eet ze nu niet. Pap heeft ze nooit lekker gevonden en helaas wil ze dit nog niet.
    Het enige wat ze nu met smaak eet is fruit en soepstengels/ligabiscuit. Maar verder draait ze voor alles haar hoofd weg :( .

Wat kan ik geven ipv een boterham? Alvast bedankt!

2. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    heb je haar wel eens de pap gegeven van nestle? die van mij wilde ook nooit pap,tot ik die van nestle probeerde omdat dat een biscuitsmaak aan zit, en verdomd, die eet ze echt met smaak helemaal op.

het is wel duurder dan gewone pap, en je maakt er ook niet zoveel borden mee als met gewone pap, maar dat maakte mij niet uit, ik was al blij dat ze deze wel eet. probeer het eens zou ik zeggen. en anders zie ik niet in wat er mis is, om haar 2x per dag fruit te geven. kleine meid van mij is nu ook niet lekker en die heeft nu 2dgn achtereenvolgend ook 2x fruit gekregen, want ook voor de pap draaide ze haar hoofd weg, haar warme hap ging er met afleiden uiteindelijk voor de helft in, maar haar toetje at ze wel weer goed, dus denk dat ze door het hoesten last van haar keel heeft, en iets warms niet lekker vindt op het moment.

komt heus wel weer goed ;)

3. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ontbijtkoek?

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Krentenbrood, krentenbol, cracker, beschuit, wentelteefje.

Verder het brood roosteren misschien een idee?

5. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik ga die pap van Neslé idd eens proberen, goede tip! En straks duik ik even het cracker-schap van de C1000 in om te kijken wat mijn meisje allemaal mag eten.
    Ze is altijd zo tevreden geweest met haar boterham dat ik me nooit heb verdiept in crackers/beschuiten ed...

Deel Deze Pagina