Heeft iemand een idee voor een toetje zonder koemelk voor een kindje van 8 maanden? Fruit na haar groente wil ze niet. Soja mag nog niet. Ze wil graag met ons mee doen, maar geen idee wat ik haar zou kunnen geven...
Ze hebben ook Danoontjes die gemaakt zijn van opvolgmelk. Ik zou het niet elke dag geven, maar misschien vindt ze het voor een keertje wel lekker?
Oww...dom...ik bedoel rijstebloem... Hahaha! Goed dat jij oplet...pffff...waar zijn mn hersens vandaag! Hahaha! Maar dan kunnen die danoontjes ook niet...want Zoë heeft KMA...en ze mag dus niets waar koemelk inzit...en in opvolgmelk zit dat ook!
Daar zit natuurlijk geen pepti in of allegy care, dus gewone opvolgmelk met koemelk..... Lijkt me niet handig! Wij deden het tot 1 jaar zonder toetje. Met 1 jaar begonnen met voorzichtig yoghurt en kwark te geven en dat ging goed. Daarvoor een klein flesje na het eten. Of fruit of sap. We hadden van de dietist wel een recept met melk en daar pap van maken, maar ik weet zo niet meer wat er doorheen ging. Het moest even komen en dan had je pap (iets als saroma oid alleen dan met minder suiker). Misschien kun je saroma proberen als je suiker niet erg vindt.