Wanneer fruithapje

Discussie in 'Voeding' gestart door Corrievan, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    De quote knop indrukken en dan knippen&plakken in welk topic je het wil hebben is ook een idee! Scheeld ook typen :D .

2. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    weer wat geleerd...

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    o nou dat zou maar zo kunnen, weet enkel dat ze het niet meer verkopen zoals toen het geval was,maar Zoë slaapt gewoon zelf de hele nacht door, dus tis verder niet nodig, maar wel leuk om te weten dat het idd nog wel bestaat (zij het van een ander merk)....
    :confused: zie niet in wat er mis is met mijn reactie?

volgens mij miszeg ik daar niets mee? zoals jij vaak je visie geeft over het wel of niet geven van potjes of rapley, geef ik mijn visie van waarom potjes (of gepureerd fruit) ipv rapley.. :confused:

we leren elke dag weer wat Iris... ;)

gr.smoekie

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik gebruik het soms om een lekker toetje te maken en om de tomatencremesoep te binden.

5. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan

Ik snap werkelijk niet waar je nou eigenlijk over valt. Ik heb het drie keer gelezen, maar zie geen verwijt of iets wat daarop lijkt... :(

6. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Zoë krijgt sinds vorige week fruithapje. Ze vindt het echt heerlijk. Die mond blijft maar open gaan,echt te leuk! We gaan vanaf deze week ook zelf de fruithap klaarmaken,eens kijken wat ze daar van vindt. En wij doen idd ook 2 lepels nutrix door de laatste fles.

Trouwens ff een vraag van mij. Als ze een heel potje eet,dan vervangt dit toch gewoon de fles of krijgt ze die ook nog? Is dat niet veel te veel? Maar ipv krijgt ze dan nog wel voldoende melk?

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als ze 4 maanden is mag de bijvoeding so wie so nooit een fles vervangen. Dat mag pas na 6 maanden. Melk is nu waar ze van groeit, die heeft ze nu hard nodig.

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik zou haar nog wel wat melk na haar fruithapje geven, niet een hele fles maar toch wel nog iets van 100 ml ofzo, weet niet hoe groot de flessen nu zijn, maar zo deed ik het altijd....

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ach ja men ziet wat men wil zien moet je maar denken Iris...

gr.smoekie

10. Writer

Writer Niet meer actief

smoekie je hebt ook niks verkeerds vertelt meid ;) vond ook rare reactie , lijkt of somige mensen elke topic zeur willen maken ofzo , ook al heb je niks gezegt :confused: :confused: :confused: :confused:

11. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    tjaaa lezen is een kunst ;)

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    thanks had mijn berichtje al een paar keer doorgelezen wat er dan "verkeerd" in stond maar kon niks vinden in ieder geval, blij dat het dus "beperkt" verkeerd gelezen wordt... ;)

have a nice sunday all... :)

Deel Deze Pagina