Benik de enige maar krijg je soms zo een rothumeur na het stoppen met de pil? Ik ben soms niet te genieten, zijn er meer dames, of ben ik toch echt de enige Groetjes lucky {|=
Nou, ik heb mijn laatste pil afgelopen donderdag geslikt dus zit nu nog in de stopweek zeg maar. Kan er dus nog niet veel over zeggen al hoop ik dat mijn humeur er niet onder zal lijden! Maar denk dat het wel normaal is, hormonen enzo. En waar komt anders de opmerking: "Goh, ben je ongesteld?"" als je een beetje chaggie bent vandaan? Komt vast wel goed joh! Groet, Kweenie
Ik was ook humeurig nadat ik gestopt was met de pil. Dat heeft ongeveer 3 weken geduurd, bij mij dan. Op sommige momenten werd ik gewoon kwaad om niets. Maar meestal viel het wel mee. Nu ben ik weer 'gewoon' mezelf.
ik had hier geen last van was juist blij dat we voor het eggie konden gaan klussen had wel meer last van een schoonmaak tik. he beetje peetje zie dat je kan testen vandaag heb je het al geprobeerd. kus
Ik heb het best wel een poosje gehad, echt zielig voor mijn man. Hij kon geen kant op. Ondanks mijn humeur bleef hij ontzettend lief, waar heb ik hem aan verdiend :geek: Vandaag gaat het al een stuk beter, ik heb wel veel pijn in mijn buik en ook wel in mijn rug. Maar we blijven de moed erin houden Groetjes lucky