wanneer ga je een buikje zien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rce86, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Halloo Allemaal!

Ik ben erg benieuwd wanneer je bij jullie ging zien aan je buik dat je zwanger was?
    Ik heb een vrij dun postuur.. zie je dat dan sneller of juist minder snel?

Groetjess

2. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ik heb het idee dat je het bij slanke meiden sneller ziet. Ik ben zelf wat voller en bij mij duurt het lang voordat je het verschil ziet tussen "stevig" en "zwanger". Vooral de overgang tussen mijn 2 zwembandjes ;) blijft lang zichtbaar, jammer!

Ik hoop voor jou dat je snel een mooi bol buikje krijgt.

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oh das echt verschillend hoor... is ook genetisch bepaald, bij ons in de familie zie je het bv heel snel.. veel of weinig vruchtwater enz enz ik kon na 8 weken al niet meer in mn eigen kleren..
    maatje 38 ging net bij de buik met een elastiekje, maar 36 kon ik al in de kast hangen en de iets ruimere shirtjes kon ik ook nog tot een week of 10 aan... daarna is het of veel grotere maten kopen of positiekleren.. ik ben voor het laatste gegaan.. ik hoop dat je snel een mooi buikje hebt hoor

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Bij mij zie je het echt heel snel, bij mn eerste zwangerschap, maar ook nu..kijk maar in mn album..schrik er zelf ook wel van hoor, zo snel, maar ben idd wel heel slank van mezelf, en alleen mn buik die groeit. Vind het wel leuk zo'n buik :D
    Ik voelde Demi ook erg snel in mn buik en kan al snel het hartje horen met angelsounds.

Maar dadelijk komt dat ook bij jou hoor!

5. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    Bij mij zag je het met ongeveer 13/14 weken. Toen kon ik mijn broeken niet meer dicht. Ben zelf ook slank maar het duurd voor mijn idee toch best lang voordat je iets zag. Voordeel is wel dat ik 2 weken na de bevalling alweer in mijn oude broeken paste. Iedereen vraagt maar waar ik Jason gelaten heb die 9 maanden haha..

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Bij mij pas rond de 19/20 weken! Ik woog voor mn zwangerschap maar 62 kilo en ben 1,77 lang, ben maar 10 kilo aangekomen en zat na 4 dagen na de bevalling alweer op mn oude gewicht, er is niets meer te zien dat ik zwanger was ;)

In mn album staat een foto van hoe mn buik was!

7. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Toen ik 13 weken zwanger was, vroeg iemand al of ik zwanger was.
    Dus vanaf toen werd het al duidelijk, bij week 15 was het geen twijfelgeval meer!

8. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Het begint nu met 13 weekjes te komen. Maar het is wel een twijfelbuikje hoor ;)
    Is het van het iets te veel eten, of van de zwangerschap? ;)

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Bij mij zag je het al met 5 weken zwangerschap en ik ben toch echt niet slank, heb gewoon maat 42. De eerste weken waren het waarschijnlijk mijn darmen, maar toch, je zag duidelijk een buik! Nu ben ik 20 weken en heb ik echt een zwanger bolletje, ik vind het prachtig en ben nog nooit zo trots geweest op mijn lijf!

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Bij mij begon pas met 16/17 weken een klein hobbeltje te komen. Met 18 weken zoiets de eerste zwangerschapskleding gekocht. En pas bij 21 weken zag ik er echt zwanger uit. Maar dan nog denk ik dat veel mensen mijn buikje ook kunnen verwarren met een iets te veel gegeten buik..
    Van mezelf redelijk slank, mt 38.

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik zag het zelf wel snel, met een week of 12 denk ik, anderen begonnen het vanaf een week of 16 te zien. Het ligt er ook maar net aan wat voor kleding ik aan heb.

12. Niet meer actief

Met 20 weken kon je het bij mij echt goed zien, daarvoor niet zo heel duidelijk dan hadden anderen er echt op moeten letten.

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Het is heel verschillend wanneer je het ziet en heeft niet per defenitie iets met de maat van de mama te maken..

Ik paste mijn eigen kleding met 7 weken niet meer, toen zag je wel dat ik iets dikker was maar nog 2 rollen zeg maar.

Met 10 weken had ik al echt een buikje en nu heb ik gewoon een buik, als ik geen kleren aan heb zie je nog wel een kneep/ bij mijn navel zeg maar, maar als je die wegdenk zie je eronder echt een zwangere buik

14. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is idd heel verschillend, vanaf 23 weken ongeveer zie je het bij mij, ( met kleding aan dan he ) naakt zie je het een stuk eerder maar dan ziet de buitenwereld het nog niet..

15. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Nou bij mij vroegen mensen het al voor dat ik het zelf met 6 weken wist...
    Bij mij denken mensen nu met 14/15 wkn dat ik toch al wel zo'n beetje op de helft ben :p
    En postuur zegt nog niets.. Ik ben niet bepaald dun... Ook niet dik.. maar had al wel een beetje buikje, en die wordt nu gewoon snel dikker :p
    Ik ben tot nu toe ruim 5 kilo afgevallen, dus ik vraag me af hoeveel buik van deze buik nog echt vet is en hoeveel door de zwangerschap komt :)
    Oh met 8 wkn kon ik mn broeken echt niet meer aan. Toen ben ik al gaan shoppen voor zwangerschapskleding :)

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bij mij zag je het de vorige ker ook vrij vlot en ik ben echt niet en van slankstene in tegendeel zelfs hihi. was zelfs eerst bang dat ik dus echt niet zon mooie ronde zwangere buik kreeg. dat het zegmaar gewoon leek of ik nog wat dikker was. maar tegendeel was waar ik had echt een supermooie zwangere buik en met 6 mnd hoorde ik overal al van nou die staat ook op kanppen hihihi en ik maar nee hoor moet nog 3 mnd nou dan zag je ze kijken en vroegen ze ooh zijn het er 2 dan hahaha nou niet dus.

het kan ook anders ken ook een meid die is van dr zelf ook giga fors en daar zag je eht dus echt niet bij je moest het echt weten anders zou je dneken dat het er gewoon bijhoord en er dus niks inzit.

17. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Ik ben nu 15 weken en heb inmiddels een week positiekleding aan. Darvoor merkte ik zelf wel dat m'n buik dikker werdt maar anderen nog niet zo. Nu krijg ik erg vaak te horen....zo.die buik van jou groeit ook al aardig. Hi hi...nou van mij mag iedereen het zien hoor!

18. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    haha nou nog maar even afwachten dan!
    Kan niet wachten :D

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    is zo'n onzin als je wat voller bent dat je het minder snel zit kijk maar eens in mijn album ik bewijs even het tegendeel :) en nog vele met mij het ligt gewoon aan je bouw, vruchtwater, genen e.d.

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    ja maar IMD, ik zou jou niet zo snel "voller" noemen eigenlijk..

Ik ben wel een behoorlijk forse dame en met 14 weken had ik al een enorme buik! Ik heb wel vrij lang die deuk tussen onder en boven gehad maar zodra de baarmoeder boven de navel uitkomt verdwijnt die ook best snel.

Deel Deze Pagina