pijn bij de ribben...!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magdalena6, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    jeetje het wordt nu wel met de dag erger..! :rolleyes:
    de pijn zit bij mij toch meer aan de rechter kant van de ribben.. moet echt zorgen dat ik recht op zit anders doet het AUW.. ! :confused:
    wel heeeeeeeeel erg vervelend.. :(
    ze zal wel met haar dikke kont er tegen aan drukken ... ;) :)

2. is ze al wel ingedaalt? meestal als ze indalen heb je er minder last van. mijn jongste daalde pas bij de bevalling in dus heb ik tot t laatst dat nare gevoel achter mijn ribben gehad! dan zitten ze zo hooog!

3. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    al vanaf week 29 is ze al ingedaald.. en afgelopen dinsdag bij de verloskundige was ze nog verder ingedaald en ligt ze al vast in bekken.. dus daar ligt het niet aan..

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Heel herkenbaar. Ik heb het ook. En kan ook niet diep ademen. Had hier ook al een topic geopend erover.
    Geen idee wat het is. Hier is de kleine ook al iets ingedaald, dus dan zou er juist minder druk op moeten staan zou je denken.

5. sem ilse

sem ilse Lid

17 mrt 2008
    37
    0
    0
    Ik ben tegelijk met jou uitgerekend en bij mij is het ook al ingedaald en ligt het ook al vast en heb ook ongeloofelijk last van mijn ribben en vooral aan de rechter kant.
    Het zal wel komen door dat het te weinig ruimte heeft.

Gr.Anne

6. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hier ook iemand met enorm zere ribben. Hier is de kleine uk al voorledig ingedaald, maar ik heb er nog steeds last van. Ik denk dat de enige remedie is bevallen!

Liefs Hummel.

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Mijn kleintje ligt in stuit en duwt zo zijn hoofd tegen mijn ribben aan, kan amper rechtop zitten, e liggen veroozaakt weer zuur... Maar goed nog maar 7 weekjes (hoop ik ;)) het enige wat help is koelen... met een koud washandje ofzo ;)

Deel Deze Pagina