wanneer ga je een buikje zien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rce86, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

bij mij zag ik het zelf zo rond 14/15 weken, maar voor anderen was het pas écht zichtbaar rond 20 weken. (Tot die tijd zag ik mensen wel eens kijken van: heeft ze nou een klein bluike of is ze zwanger?)

2. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    bij mij al een week na de positieve test
    mn darmen buikje heb maatje 34 van me zelf xs dus in dames maat en mn darmen zijn gigantische op gezet en cup maat ging ook snel ik schommel altijd al heel erg met mn gewicht dus ook met cup maat ik begon deze maand met a en heb nu c gelukkig heb ik alle 3 de maten in mn kast liggen nou hopen dat het niet al te veel groter meer word

ik heb nu al een positie broek omdat ik mn broekken niet meer aan kon en kreeg zelfs 36 niet meer dicht dus vandaar

liefs ancie

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik had met 9 weken al positie broeken aan. Mensen zag je denken, van is ze nou aangekomen of zwanger. Nu is het overduidelijk! En ik ben er alleen maar trots op!

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    bij de eerste zag een buitenstander het pas mety 20weken.
    Zelf ongeveer12/15 wekehn (Was superslank mt 34)

Ben nu weer zwanger maar moet nu mn buik gaan inhouden ,buikspieren zijn erg verslapt na de eerste dus je ziet als ik m niet inhoud nu al door mn darmen die zo opgeblazen zijn, gewone broeken zitten ook niet lekker maar nog even, als ik t verteld heb doe ik ze wel aan die positie dingen nu valt het te veel op. dan maar even knoopje los als niemand t ziety hahaha

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Ik paste met 12 weken niet goed meer in de meeste kleren. Inmiddels ca. 17 weken zwanger, maar ik pas alles weer, gek genoeg. Met kleren aan zie je nu ook echt amper dat ik zwanger ben.
    Vanochtend ging ik zwemmen en toen zag ik er in badpak ook al niet erg zwanger uit. Wel jammer, ik wil juist zo graag weer zo'n leuke zwangere buik....

In mijn vorige zwangerschap zagen mensen het ook pas heel laat, dus blijkbaar krijg ik geen mega-buiken.

6. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Sommigen hebben echt al vroeg een flinke buik zeg, gezien de foto's in diverse albums.

Ik ben 7 weken en merk dat mijn broeken iets strakker gaan zitten, heb dit weekend mijn eerste zwangerschapsbroek en -jurk besteld (bij bellyfashion.nl voor de geinteresseerden, leuke kleding!) en ik kan niet wachten tot ik ze kan gaan dragen, heerlijk. Kom maar op met die buik, ik wil showen ;) !

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    toch heb ik maat 48-50 en weeg 110 kilo :p dus toch een BMI van boven de 33 ergens toch wel redelijk vol alleen klopt het bij mij gewoon zo dat het niet zo opvalt (zolang ik geen blote benen heb haha)

ach nu vind ik het nog wel leuk zo'n grote buik maar straks na 30 weken doe ik niets meer en mensen met een "normale" buik wel dus ben ik weer jaloers (het is altijd wat :rolleyes: :) )

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    He? Zo zie je er niet uit hoor, ik heb ook die maat maar ik zie er toch echt anders uit! Nouja, da's natuurlijk heerlijk voor jou! :)

9. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    ik ben slank, bij mij gign je t pas zien toen ik de 22 weken gepasseerd was...... en met 27 begogn het echt een rond zwangerschapsbuikje te worden. Echt groot is ie nooit geworden!

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja iedereen zit altijd mis met mijn maat en staan altijd met open mond hoor (moet je nog gaan bewijzen dat je echt maat 48 hebt ook :) in de winkel geloven ze me nooit, maar goed er zijn ergere dingen, andersom lijkt me erger..

Ik ben 183 cm groot dus dat scheelt enorm. Volgens de VK was ik ook een van de weinigen waarbij je vanaf 6 weken al vanaf uitwendig een echo kan doen ondanks mijn gewicht BMI dat ging normaal niet maar heb ook weinig vet op mijn buik zei ze (zit vooral op mijn kont :) ) alleen met bikini aan zie je het wel duidelijk hoor...

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja, daar heb je een punt. Ik ben maar 1.59 dus ik ben echt zo'n propje! :)
    Nu nog hoor, straks als ik er weer wat aan mag doen ga ik aan de gang om het er allemaal af te krijgen!

12. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Mijn buik is ook behoorlijk opgezet, als ik hem inhoud dan lukt het ook niet meer om het echt "weg" te trekken...maar of dat nou de kleine is of mijn darmen...ik denk meer het laatste

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Met een week of 23 gingen mensen het zien dat ik zwanger was!
    Daarvoor was het een twijfelgevalletje: zwanger of te veel gegeten! ;)

14. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ik ben 1,73..65 kg...(ben 2 kilo afgevallen) en heb inmiddels een buik die te vergelijken is met dat ik ruime 3 maanden zwanger was van mijn zoontje :D ...wordt al moeilijker te verbergen...maar ik wil nog wel wachten met het vertellen, vanwege eerdere miskramen...maar er zijn mensen die vragen..dus ik zeg maar dat ik te veel gegeten heb...krijg dan als antwoord jaja...vast..dus ik geloof niet dat iedereen me echt geloofd :oops: ..omdat ze ook weten dat we bezig zijn..nou ja nog 4 weekjes en dan mogen we het vertellen tegen de rest...

Groetjes San

15. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Tja bij mijn zoontje zag je het pas rond de 12 weken.
    Nu ben ik 6w4d en kan het nog maar amper verborgen houden.
    Vandaag op familiebezoek gingen de oogjes constant naar mijn buikje zei manlief,dus ze mogen nog 8 dagen gissen en na de echo gaan we het maar al vertellen.

16. Carla78

Carla78 Actief lid

14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    bij mij begon het echt op te vallen met 30 weken.

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik kan het qua buik echt niet meer ontkennen. Ik heb zeker al een buikje. Kijk maar in mijn album, daar staat een foto van ruim 10 weken. Ook bij mijn eerste zwangerschap zag je het al snel en kon ik al heel snel mijn broeken niet meer aan en nu kan ik ook l sinds week 6 mijn eigen kleding niet meer aan. Bij mij gaat het gewoon heel hard, heb ook een enorme buik aan het einde.

Deel Deze Pagina