mijn buikje begon al met 5 wk. kijk in me album dan zie je de verloop van me buik. met 8 weken moest ik al positiekleding aan of een elastiekje tussen me broeksgat en knoop
Bij mij zag je het vanaf een week of 10. Nu heb ik al een aardig buikje. Pas gelukkig nog wel al mijn kleren. Ga binnenkort maar eens kijken voor leuke positiekleding.
In principe begint je buik pas na 12 weken te groeien ivm de baarmoeder/kindje, daarvoor zit de baarmoeder nog achter het schaambeen verborgen. Daarvoor kun je echter wel al een buikje hebben doordat je darmen opgezet zijn, je vocht vasthoudt en je lijf een vetlaagje aanlegt ter bescherming van de kleine. Ik moet zeggen, ik ben nu 10+4 wkn en heb ook al een buik, omdat mijn darmen flink zijn uitgelubberd. Ik ben nog niets aangekomen, wel afgevallen (in totaal 2,5 kg) en gelukkig past mijn kleding nog, maar kan mijn buik dus helaas pindakaas niet meer intrekken nu
Mijn buik is rond de 12 weken echt snel gaan groeien. Foto´s staan in mijn album en op mijn site. Liefs kiss
Hi Jose, Wat een mooi buikje heb jij! Nee, waar staat dat? Is dat een topic ofzo? Ben nog niet zo bekend hier. Wel grappig dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend! Ben benieuwd wie gaat winnen Maar goed, dat duurt nog wel een tijdje.
Toen ik inverwachting van onze zoon was kwam het buikje pas met 20 weken ongeveer en deze keer met 10 weken een beetje buikje (zie mijn album)
Mijn broeken begonnen wel snel strakker te worden, maar met 10 weken zag ik echt ook duidelijk een verdikking. Na de 13 weken is het snel gegaan..... en nu alweer bijna op de helft. De één zegt 'jeetje, wat flink voor jouw termijn' terwijl de ander het maar een klein buikje vindt.... is voor iedereen anders!
bij mij is er een beginnend buikje zichtbaar aan het worden , bij mijn eerste pas met 20 weken .al zeggen ze dat het bij een twede ook sneller gaat .
Met 12 weken konden bekenden het zien, derden dachten vast nog dat ik teveel gegeten had. Daarna werd het buikje groter en groter.. en nu kan niemand er meer omheen..
Met 14 wk kreeg ik een klein beetje buik.Alleen te zien zonder kleren. Tot 5 mnd hebben de meeste het niet gezien.heb het toen ook pas verteld op mijn werk.Nu kan je er niet meer om heen hoor en groeit het erg hard. Er staan foto's op mijn site. Groetjes Sonja
Diane ik kreeg bij mijn eerste kindje bij 12 weken pas een buikje bij de 2e helaas is dat mis gegaan kon ik met 5.5 week al heel licht iets zien maar idd is het verschillend per mens en bouw
's Avonds staat mijn buik erg dik en 's morgens is de buik weer weg. Maar ik voel toch nu al een lichte golving en ik kan mijn buik ook niet meer intrekken zoals ik voorheen wel kon. Maar ik weet dus niet precies hoe ver ik ben, 6 à 9 weken... Volgende week zal ik meer weten
Ik paste met 8 weken mijn normale broeken niet meer.Nu pas ik sommige maatjes 34 nog wel,maar jeans zeker niet.Buikje begon te komen met 12 weken,maar was toen echt een 'ik heb teveel gegeten-buikje' en dat is sinds het weekend een echt 'ik ben zwanger-buikje'geworden.Je ziet het nu echt supergoed en heb nu leuke zwangerschapskleding aan!
Ben nu bijna 16 weken maar nog niet echt iets te zien, zit er best wel op te wachten. Merk wel dat me kleding beetje strakker zit en me knoop los moet als ik zit maar verder. Maar baarmoeder zat op de juiste plek volgens de vk.
Bij mij zag je mijn buikje rond de 17 weken zonder kleren. Met 20 weken begon het ineens hard te groeien. Nu staat het weer even stil (22 weken). Groetjes Kim
ik zie nog niks hahaha maar de vrouw bij het diagnositisch centrum zei dta dat komt omdat ik wat dikker ben, dan valt het minder op. als je helemaal geen vet hebt dan valt elke bolling meteen op.
Tja, het is maar net hoe je beeb groeit en hoe je bouw is. Je zag bij mij tot een week of 14 een bolling van mijn darmen, daarna trok die weg. En met een week of 20 kon ik niet meer zonder positiemode. Nu zie je het wel goed hoor, maar het is maar net ook hoe je kleed. Als ik naar de uni moet, trek ik meestal iets aan waar het niet zo in opvalt, niemand heeft het daar dan ook aan me gevraagd...ben benieuwd hoe lang het nog duurt
mijn buik, is nu al hééééél erg duidelijk, moet al zwangerschapsbroek aan...ben precies al 5 maand ver en eigenlijk nog maar drie en half... ik ben al 5 kg aangekomen...maar die zitten enkel en alleen in mijn buik dusja... bij mij is dat al begonnen bij week 10 ongeveer...