Hallo, Me vraag is al duidelijk zat denk ik Vanaf wanneer ga je normale handdoeken gebruiken voor je kindje?Ik gebruik nu nog hydrofiel..
hiewr ligt ze op een gewonde handoek op haar aankleedkussen.. en afdrogen nog steeds de hydrofiele.. vind het wel fijn zo
Dat vroeg ik me ook al een tijdje af. Hier gebruik ik nog steeds hyddrofielluiers om haar af te drogen en om op te liggen. Er ligt zelf nog een hydrofielluier onder haar hoofdje in haar bedje. Ze houdt altijd een punt vast als ze gaat slapen.
Ik ben ook nog steeds 'aan de hydrofiel'. Volgens mij kan het al wel met een gewone handdoek. Maar deze zijn zo lekker dun, handig voor alle plooitjes. Bevalt dus nog steeds prima Groetjes Six
Ik gebruik nu een mix,de ene keer wel een hydrofiele en de andere een gewone handdoek,maar deze heb ik speciaal geselecteerd..dus extra zacht. Bij haar geboorte wel alleen hydrofiele gebruikt.
Ik gebruik al een tijdje geen hydrofiel meer. Hooguit om de plooitjes na te drogen. Verder wikkel ik haar in de badcape en daar droog ik haar ook mee af. Ze zijn wel lekker zacht uit de droger hoor. Ik zou nog geen gewone handdoek voor haar gebruiken.
hydrofiel,vind ze lekker afdrogen en ze zijn overal goed voor, heb er ook altijd een in de luiertas en onder in de wandelwagen.
Al een hele tijd gewone handdoeken, die hydrofiel doeken zijn zo klein en ik wikkel hem idd in een handdoek waar ik hem ook gelijk mee afdroog. Ik bespaar mezelf die extra was wel.
na het douchen,badderen sla ik een gewone handoek om der heen en droog haar verder af met hydrofiel luier
Uit bad wikkel ik hem in een grote handdoek maar afdrogen doe ik nog steeds met een hydrofiel, zijn gewoon zo handig Maar het is wat je zelf het makkelijkst vind
hier al een tijdje gewone handdoeken..naja hij heeft wel eigen handdoeken hoor die zijn lekker extra zacht daar wikkel ik hem lekker in na zijn badje (en dat is veeeel warmer dan alleen een hydrofieldoekje om hem heen) op de commode ligt nog wel een hydrofiel doek (zowel voor als uit bad als voor verschonen luier)
Hier ook allang gewone handdoeken wel extra zachte (en dus ook extra dure) maar zoals al genoemd veel warmer en veel groter duidelijk!
ik wikkel hem in een badcape en droog hem af met een hydrofiel luier die zijn lekker dun en kom je goed bij de plooitjes
ik heb eigenlijk nooit een hydrofiel luier gebruikt..ja heeel in het begin..ze heeft al maaaaanden haar eigen grote badhandoek waar ik haar helemaal inwikkel.. gewoon deppen met de handdoek en niet over haar huidje schuren..