ben net terug van de vk en mn bloedruk was iets te hoog,geen zorgen ,urine was goed, heb verder geen klachten doorgegeven ,maar was wel iets vergeten te zeggen ,,ik heb welleens flinke steken ,met name als ik wakker word,,en doet behoorlijk pijn ,,ik denk banden,,,ik belde om dit toch te vragen voor de zekerheid,,en ze zei kom morgen toch maar tetug,,,ben een beetje ongerust,,
Ik denk ook banden hoor, als de vk het echt niet vertrouwde moest je wel gelijk komen, probeer maar rustig te blijven en rustig op te staan
Ik denk niet je banden, maar je spieren. Die rekken nu enorm op. Het voelt alsof je hele bekkenrand in brand kan staan, maar het kan ook op een plek gaan branden. Bij het veranderen van houding kun je enorm pijnlijke steken voelen. Bijvoorbeeld bij het opstaan van een stoel of opstaan uit bed. Je spieren moeten dan snel een andere houding aannemen en dat lukt niet altijd. Advies, rustig en kalm op staan en als de pijn zeurderig is, dan een pcmtje slikken tegen de ergste pijn, dit helpt echter niet tegen de steken die je voelt. Nog even volhouden, na de bevalling is dit gevoel echt weg.