Ik ben pas op de helft en heb nu al zo'n last van nesteldrang! Mijn dochter gaat verhuizen naar onze 'rommel'kamer en onze zolder moet een grondige opruimbeurt ondergaan. Mijn man is heel nuchter en heeft zoiets van nog tijd genoeg. Maar ik kan niet wachten tot het helemaal klaar is ...... Maar ik moet rustig aan doen in verband met rug- en bekkenklachten dus kan niet te veel doen, terwijl ik het liefst meteen de hele boel aanpak. Heel frustrerend. Dat wilde ik even kwijt
Hier ook al vroeg last van nesteldrang. Alles moest af en schoon, dus het is hier nog nooit zo op orde geweest als nu Ik moet het ook rustig aan doen vanwege ischsias maar ik ben er achter gekomen dat je ook heeeeeeeeeeel veel zittend kan doen Succes met alles klaar maken
Gezien de huisvrouwvanhetjaaraward nooit aan mij zou worden uitgereikt hoop ik dat het ook ga krijgen. Lijkt mij heerlijk om eens te hebben. Komt dat ineens opzetten?
Hahaha, meesterlijk. Ik ding ook niet mee naar de hoofdprijzen in de poetscategorieen, maar door een gematigd genestel dat inderdaad ineens de kop op stak, heb ik hier van de week alle ramen van het hele huis gewassen, ik blijf maar dingen opruimen en met doekjes door het huis gaan. Heb ook echt lekker dingen zitten ontvetten met ammoniak enzo. Je lacht je rot. En het is niet eens vervelend.
Ik hoop ook nog op een aanval Zelfs het strijken van de babylaketjes die wel heul erg gekreukt uit de wasmachine kwamen kan ik me niet toe zetten, en hoe de rest van het huis eruit ziet zullen we het maar niet over hebben...is er ook een soort van tegenovergestelde nesteldrang, want daar heb ik dan last van, gééén zin in opruimen...
4e zwangerschap in de eindfase. Helaas nog nooit nesteldrang gehad. Babyspullen echt wel optijd in huis hoor, maar dat schoonmaken blijft een opgave. Dus, wie weet krijg je het, maar er is altijd eenkans dat deze drang aan je voorbij gaat.