wanneer ga je je weer op en top voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ior, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Uhm... is per persoon verschillend. Ben meer dan anderhalf jaar geleden bevallen van mijn zoontje en voelde me na ruim een jaar weer mezelf. En nu weer zwanger hihi dus ben benieuwd. Maar het belangrijkste is dat je naar je lichaam luisetert en de rest komt vanzelf.

2. mk17

mk17 Lid

25 jan 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je tips.. En gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Inmiddels weten een paar dierbare personen al wel dat ik zwanger ben.. Deze week heb ik het mn moeder verteld, dat was een heel bijzonder moment.. Krijg al weer tranen in mijn ogen als ik er aan denk.. Ik voelde me zo slecht die dag en had met haar afgesproken.. Voor mijn gevoel moest ik het haar gewoon zeggen.. Toen ik bij haar binnenkwam had ze aan een half woord genoeg.. Allebei huilen van geluk natuurlijk.. Zooo bijzonder.. Mn vader was er niet.. Dit weekend gaan we terug en vertellen we het hem en mijn hele familie.. En schoonfamilie daarna..
    Over de misselijkheid, je hebt gelijk, als je maar wat in je maag hebt, dan gaat het goed.. Terwijl je soms helemaal geen trek hebt, maar toch voel je je na wat gegeten te hebben beter.. En ik zit ook na een klein beetje gewoon vol.. Kan geen grote hoeveelheden in 1 keer op..
    Ben of was jij ook zo moe? pfff ik wel.. gaat dat ook over na een aantal weken?
    Groetjes..

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Hier ook ontzettend ziek geworden vanaf week 9 en nu nog steeds ben benieuwd hoe lang dit duurt want zo is het geen pretje.:(
    Bij me eerste zwangerschap was ik de 1e 3 maanden ziek en laatste 3 mnd hoop dat het nu anders is

4. mk17

mk17 Lid

25 jan 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo kunnen we niet "echt" genieten van het zwanger zijn he.. Terwijl het zo mooi en bijzonder is..
    Jij ook veel sterkte en hopelijk voel je je heel snel weer wat beter..

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij de eerste na 23 weken, heb me daarna elke dag top gevoeld.
    Bij de tweede echt in periodes vanaf 23 weken.
    Op het eind ging het nietzo goed.

6. Joyceke1979

7 sep 2012
    32
    0
    0
    Ik heb me eigenlijk nog helemaal niet goed gevoeld deze zwangerschap,ik geloof dat ik met een week of 24 wel een weekje meer energie had korte periode van nesteldrang ofzo.Nu is het weer waardeloos ik ben of heel moe of ik heb zwaar bekkenpijn of behoorlijk maagzuur of misselijk.Maar bij mijn andere zwangerschappen voelde ik me toch wel wat vaker goed daaruit blijkt maar weer hoe verschillend iedere zwangerschap is!

7. ukjesmama

ukjesmama Actief lid

13 nov 2012
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meid,

Het is idd verschillend per persoon.... maar ik ben de hele zwangerschap heel erg moe en het word alleen maar meer. Vooral nu aan het einde elke nacht stuk of 6 keer uit bed om te plassen.

8. Ior

Ior Niet meer actief

wel fijn om al die Verhalen te lezen en alle tips. Je bent gelukkig niet de enige. Ik moet wel eerlijk bekennen dat vandaag goed gaat. Eindelijk. Heb er direct gebruik van gemaakt, huisje is weer heerlijk schoon en fris. :)

Deel Deze Pagina