Wanneer ga je testen?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elena, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Tnx!
    Ik heb PCO dus ben allang blij dat ik een eisprong heb gehad, lange cyclussen waar geen hout van klopt, zijn standaard bij mij.. Tempen en ovulatietesten heb ik helaas nodig.

Als je een cyclus hebt van altijd het zelfde aantal dagen is het inderdaad erg vreemd! Vervelend dat je nu niet weet waar je aan toe bent. In de omschrijving van de testen staat vaak dat je het na drie dagen nog eens moet proberen, ik hoop voor je dat het gewoon een late innesteling is en dat zwanger bent!
    Succes

2. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Wanneer komen die :evil: :evil: ?
    Ik heb steeds z`n zeurderig gevoel onder mijn ribben en mijn rug, weet gewoon niet hoe ik moet zitten. Kan dit komen omdat ik ongi moet worden? Heb dit anders nooit.

Liefs...

3. peetjuh

peetjuh Lid

11 sep 2007
    92
    0
    0
    nou ik heb pas vrijdag me NOD heb al drie testen gedaan en alle drie een licht streepje?
    nu ben ik helemaal in de war....zal het?

4. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Een licht streepje? oeh klinkt wel als zwanger, plaats anders een een foto van de test als je die nog hebt dan kijken wij met je mee ;)

Hoop t voor je ! :D

5. ingelke

ingelke Niet meer actief

Hallo,

Ik ben ook 1 dag overtijd.
    Ik heb vanmorgen wel een test gedaan (predictor) en die was negatief.
    Snap het niet, want heb wel alle signalen om zwanger te zijn.

Toch te vroeg?

6. Milla

Milla Niet meer actief

Peetjuh, gefeliciteerd hoor! Je bent echt zwanger, anders zou de streep er ook niet staan... Als je morgen nog eens test zul je zien dat de streep dikker is geworden (ik ben een ervaren mama ;) ). Geniet ervan!

Ik scheef dit een aantal minuten geleden, maar heb je berichtjes eens allemaal terug gelezen en heb nog wel een aanvulling. Heel soms lees je dat lijntjes voorgedrukt zijn, je moet wel echt een lijntje zien, ook zonder er bij wijze van spreken met een loep boven op te zitten of je test tegen een lamp aan te houden..

7. Milla

Milla Niet meer actief

Nee hoor, hoeft niet Predictor staat er om bekent pas bij 50mIU aan te geven dat je zwanger bent. De meeste testen zoals van kruitvat en Clearblue zijn gevoeliger en geven bij 25MIu al aan dat je zwanger bent. Er zijn zoveel vrouwen die met predictor pas dagen na NOD positief kunnen testen, mijn advies is gewoon een andere test te kopen! Succes!

8. ingelke

ingelke Niet meer actief

Hallo Milla,

Bedankt voor je tip.
    Ga zeker een andere test kopen.

Laat je weten wat dat is geworden.

Thanks

9. Milla

Milla Niet meer actief

Ik had je ook al een mailtje gestuurd, ik ben erg benieuwd!
    Succes!

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    abbey volgens mij voel je niet veel van je innesteling. en innesteling hoeft niet perse op die dag plaats te vinden.
    doordat je er veel mee bezig bent zullen bepaalde dingen ineens "op gaan vallen" terwijl je daar anders nooit op lette.
    volgens mij voel je nog niets, voordat het eitje is ingenesteld. daarna gaan de hormonen pas werken en kan je symptomen krijgen

11. Milla

Milla Niet meer actief

Wat ik wel weet is dat je nog geen zwangerschapsverschijnelen kunt hebben voor de innestelling. Dat komt omdat je lichaam pas kan reageren als er stoffen circuleren, dit is pas na de innestelling, omdat het vruchtje dan pas contact maakt met jou lichaam.
    Sommige vrouwen beweren hun innesteling wel te voelen, door middel van steekjes, prikken, krampjes enz. Maar dit is nooit bewezen de innestelling te zijn, omdat ook vrouwen die niet zwanger waren hier last van kunnen hebben. (zie medische info sites)
    Of de innestelling beinvloed kan worden door een bal weet ik niet.
    Ik zou wel zodra je zwanger bent meteen stoppen met voetballen, want het kan wel schadelijk zijn, door een klap op je buik waarvan ook, kun je wel een miskraam krijgen.
    Succes met zwanger worden!

12. peetjuh

peetjuh Lid

11 sep 2007
    92
    0
    0
    hey we gaan nu een foto maken van de testen dus ze staan er zo op

13. peetjuh

peetjuh Lid

11 sep 2007
    92
    0
    0
    meiden ik krijg ze niet goed op de foto jammer

14. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Ik heb steeds het gevoel van nu gaan die :evil: :evil: komen en dan ren ik naar de wc en dan is er helemaal niks!

Ik ben nu 2 dagen overtijd en zou kunnen testen, maar ben bang dat ik beter nog even moet w88 omdat de :evil: :evil: misschien toch komen. Ik heb steeds met vlagen last van een zeurderige lage rugpijn en krampjes met het gevoel van nu komt het maar nu al 2 dagen niks.

Ga je toch weer twijfelen, en dat terwijl ik een paar dagen terug ervan overtuigd was niet zwanger te zijn ;)

Even in onzekerheid afw88 dan maar ;)

Nog mensen getest vandaag?

15. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Nee ik durf nu ook niet meer, ik wacht nog wel weer 2 dagen. heb ook geen testen meer in huis.
    Dat gevoel heb ik ook wel steeds, komt het nou en dan naar de wc en is er niks.

Wanneer wil jij gaan testen dan?

16. Chanie

Chanie Lid

28 aug 2007
    70
    0
    0
    Ik wacht dondedag af

17. Judy01

Judy01 Lid

16 aug 2007
    79
    0
    0
    Dat je dat wachten zo lang vol kunt houden. Ik zou denken: overtijd, dus testen.

Maar ben een beetje ongeduldig denk ik.

18. peetjuh

peetjuh Lid

11 sep 2007
    92
    0
    0
    nou ja kan beter w8ten want ik heb ook te vroeg getest vandaag 3 x zelfs haha
    alle drie een licht streepje dus nu ben ik de hele tijd zenuwachtig..

19. Judy01

Judy01 Lid

16 aug 2007
    79
    0
    0
    Alledrie een licht streepje klinkt positief. Ik duim voor je en wellicht morgen nog een test er tegenaan gooien.

[-o< [-o<[-o<

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    een licht streepje is ook zwanger hoor!

Deel Deze Pagina