Ik ga als ik tenminste nog niet ongi ben geworden vrijdag testen. Als ik het vol hou dan hihi heb er namelijk al 1tje in de wc liggen 8)
noouuu ik heb ook al heel wat afgetest hoor in 5 maaden haha maar nu wacht ik dat ik 5 dagen overtijd ben maar moet heel eerlijk zeggen dat deze maand ik me iets anders voel dan de afgelopen maanden ik had al vanaf dat mijn erg vruchtbaredag al last van me borsten en heb steeds lichte krampjes in me buik moet steeds naar de wc last van me rug moeeeeeee moeeeeeeeeee dus het is even afwachten hier maar ga er niet vanuit anders is het zo een teleurstelling voor ons hier gr
Ik had vorige week ongi moeten zijn, dat had tenminste mijn gyn. verteld. Het zou dan 8 weken na mijn laatste Zoladex spuit zijn geweest. Nu ben ik 8 dagen verder en nog steeds niets. Ik heb ondertussen ook al 3 testen gedaan, alle 3 negatief. Ik denk dat mijn cycles gewoon niet op gang is. Wel heb ik ook al ongeveer 2 weken een zeurende pijn aan mijn onderrug, en mijn borsten zijn soms heel gespannen en dan weer zacht. En ik heb vreselijke last van maagzuur. Dezelde klachten als wanneer je ongi zou worden. Ik wacht nu tot vrijdag, en als dan nog niet ongi ben, dan ga ik opnieuw testen.
hallo meiden, Ik mocht vandaag testen, maar helaas negatief! ben vandaag 1 dag over tijd, maar nog geen ongi en een negatieve test. Ik test zaterdag nog een keer, mocht ik niet ongi zijn. mijn virend wilde meteen nog een keer testen, maar volgens mij heeft dat geen zin, want de test werkte namelijk wel. 1 streepje ipv 2, maar ja, we wachten maar weer af! Succes voor iedereen! liefs!
heb er vandaag nog twee testen gedaan en het streepje word steeds duidelijker heb er nu 5 gedaan op alle 5 een streepje nou het kan toch niet anders... lag vanacht tot 2 uur wakker van de zenuwen haha
dank je wel meiden, ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat jullie binnenkort net zo zenuwachtig zijn als mij omdat je een posi test in jer handen heb.
Mijn nod is 1/10 maar ga pas de 20ste testen, mocht het nodig zijn Heb de vorige keer wel 10 testjes gedaan LIEFS nony En peetjuh gefeliciteerd
dank je wel nony, geloof me ik kom ook wel op de tien testen haha ik ga morgen weer halen ik kan het gewoon niet geloven
Meiden zeggen jullie het maar volgens mij mag ik best gelukkig zijn http://www.fotobewaren.nl/output/1189685759.jpg
ik heb een gevoel van 70 % dat ik zwanger ben ik ben al 1 1/2 week misselijk erg moe en mijn vriend zeg dat ik stemmings wissellingen heb en niet z'n beetje ook en mijn borsten beginnen ook gevoelig teworden maar ik kan over 4 dagen testen maar ik wacht nog na die 4 dagen nog een paar dagen wil niet WEER een tegenslag hebben