Kort bloedverlies bij ongesteldheid?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Hope123, Sep 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hope123

Hope123 Actief lid

Sep 9, 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Kan een kortbloedverlies bij ongesteldheid ergens op duiden? Ga nu de derde ronde in (5 maanden gestopt met de pil) maar het is nog niet raak en ik raak nu al een beetje onzeker. Ik ben de laatste 2/3 maanden maar 3 dagen onesteld en vraag me nu af of dat normaal is of ergens op kan duiden, weet iemand dit?

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Het zou best kunnen hoor. Als je aan de pil bent is je ongesteldheid kunstmatig zeg maar.. En nu je daarmee gestopt bent, doet je lichaam alles zelf weer.

Als je zwanger was geweest, had je nu wel symptonen gehad als je dit al 2/3 maanden hebt.
    En anders even een testje doen voor alle zekerheid.

Ik was met de pil vaak 5/6 dagen ongesteld. En nu zonder de pil ook maar net 4 dagen..

3. Hope123

Hope123 Actief lid

Sep 9, 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Bedankt voor je reactie. Ik twijfel overigens niet hoor of ik zwanger ben ;) , heb netjes getest iedere keer maar was negatief en heb ook geen verschijnselen gehad verder. Vraag het me gewoon af omdat ik eerst idd meestal 4/6 dagen ongesteld was (bij pil) en nu maar 3...

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik ben altijd maar kort ongesteld geweest en nu ik gestopt ben is het erg wisselend. Vorige ronde was ik 5 dagen erg ongesteld en nu heb ik afgelopen za en zo een half drupje verloren. Is het bij jou ook zo weinig?

Groetjes, Wendy

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Lekker toch!

Ik ben ik januari met de pil gestopt en sindsdien ben ik steeds heel kort en heel licht ongesteld. Soms is het met 2 a 3 dagen al weer over (soms duurt het 'wel' 5 dagen). Volgens maakt dat verder niets uit. Zeker als je een kortere cyclus hebt is er gewoon wat minder op te ruimen.

Groetjes,

Esther

6. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik ben ook heel wisselend in mijn ongesteldheid. Soms echt rood bloed en de afgelopen keer alleen maar bruin. Maar wel altijd kort, 3 dagen ofzo. De laatste keer kon ik het zelfs met inlegkruisjes af. Heb maar 1 "volle" tampon met bruin gehad. stom is dat hè? Tja ons lichaam doet rare dingen.
    bar

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    hoi
    hier nog 1 die altijd maar 2tot 3dagen zijn :evil: heeft de laaste keer ook alleen maar bruinverlies gehad met een beetje rood
    en inderdaad ons lichaam is een vreemd ding
    groetjes

8. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Ik ben ook altijd maar 2 tot 3 dagen ongi. Maar dat was ook al zo toen ik nog aan de pil was. Volgens mij niets om je zorgen over te maken, alleen maar prettig toch!? :)
    Succes met zwanger worden!

Share This Page