S.tijn gaat alleen in de middag naar bed en dat slaapje duurt tegenwoordig hooguit 2 uurtjes. Verder doet ie wat powernaps in de box of wippertje of kinderwagen...net waar ie ligt
Aiden slaapt nog maar 1x op de dag, soms kort (hooguit drie kwartier) soms lang (2 uurtjes). De laatste tijd valt hij 's morgens rond 10.00 uur in slaap en dan wil hij 's middags ab-so-luut niet meer slapen. Heb hem al geprobeerd wakker te houden tot zijn middagslaapje, maar hij is dan op een gegeven moment hartstikke moe (te moe zelfs om zijn middageten op te eten), dus hij doet momenteel even een "morgenslaapje" in plaats van "middagslaapje".
Hier met ca 10,5 maanden. Heel af en toe heeft ze nog wel eens 3 slaapjes maar dat is meestal als ze een slechte nacht gehad heeft.
Ik denk dat ze hier zo rond de 6/7 maanden het 'einde van de middag slaapje' liet vallen. Ze was wel moe maar lag alleen maar te huilen als ik haar in bed legde. Op het kdv hielden ze haar wakker, en oma ook dus ben ik dat de overige dagen dat ze thuis was maar gaan doen. Sinds afgelopen weekend is het slaapje in de vroege avond eraf: we doen nu de laatste fles om half 8/8 uur, daarna gaat ze voor de nacht op bed en slaapt tot 7 -8 uur (wat een heerlijkheid!!). Dus ze zit nu op 2 slaapjes naast de lange nacht slaap. Overigens zijn haar slaapjes wel lang: 2-3 uur per keer. En einde vd middag is ze heus wel moe, maar andere dingen zijn interessanter denk ik