Morgen gaat mijn oudste dochter een dagje naar opa en oma die op vakantie zijn in ponypark slagharen. Papa heeft een uitslaapdag dus mama heeft lekker even de tijd om echt iets alleen met de jongste te gaan doen. Loop alleen een beetje vast. Kinderboerderij: gaan we al heel vaak heen. Zwembad vond ze de vorige keer super eng. ze zat liever in de kinderstoel te kijken. ballorig?? ze loopt net en op zondag is het meestal best druk. dus iemand nog ideetjes waar ik niet aangedacht heb?
Gewoon lekker wandelen of fietsen, stukje zelf laten lopen? De simpelste dingen zijn hier al vaak heel leuk. Klein speeltuintje in de buurt, met een kleine glijbaan?
ze loopt nog maar net sinds deze week dus lopen word hem niet. fietsen wil ik wel maar kan ik zelf nog niet (na mijn operatie dan ik kan wel fietsn haha ) speeltuinen die hier zitten zijn echt voor iets grotere kinderen. Ik denk dat het toch ballorig gaat worden.
Ja, lastig. Wij zoeken soms ook naar iets anders om te doen met de kleine die net loopt. Misschien naar een "vriendje" met ander speelgoed?
Ik vind de binnenspeeltuinen op zondag wel te doen als je heel vroeg gaat, als ze net open zijn. Na de middag wordt het meestal pas echt druk en als je vanaf 10 uur gaat is uk het om 11:30 a 12:00 uur het vaak toch wel beu.
Wat jammer dat ze het zwembad niks aan vindt, wij zwemmen al sinds Simone 5 maanden is en ze vindt het geweldig! Ik nam Simone vaak gewoon mee boodschappen doen, hertjes/eendjes voeren, op de koffie bij oma (die vinden dat geweldig). Nu ze goed loopt is ballorig ook wel leuk denk ik, ben er nog nooit geweest...
Wat ik ook nog wel eens doe: Ikea of tuincentrum. Dit vindt mijn zoontje leuke winkels, hij kan mooi in het winkelwagentje zitten en bij de Ikea kan hij ook even spelen. Gratis en makkelijk
Wij zijn laatst op zondag geweest en dan direct met openingstijd. Waren met 3 andere gezinnen en allemaal peuters. Pas na 1,5 uur werd het drukker. Dus vroeg op en lekker rustig in Ballorig