wanneer ga je zwangerschaps kleding dragen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kim1979, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    Hoi,

ik kan mijn eigen broeken ook niet meer dicht krijgen maar kan een aantal broeken van een vriendin lenen, die zijn haar te wijd en ik krijg zo nog dicht en als dat niet meer lukt ga ik over op de positie broeken....

Liefs

2. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    ik heb ook zwangerschaps kleding en dat droeg ik al met 9 weken.

ik vond mijn eige kleding niet meer zo lekker zitten.

groetjes honey

3. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Ik heb vandaag mijn eerste positie broek gekocht.. Ik heb nog maar 1 broek die ik pas en daar zit zelfs al een stiekje om heen.. Normaal ben ik echt een piet lut als het gaan om broeken maar heb er vandaag maar 2 aangepast :) ...

4. Cvl

Cvl Lid

8 apr 2008
    7
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    Sommelsdijk
    hoi hoi,

ik ben positiekleding gaan dragen toen ik ongeveer 15 weken zwanger was. veel broeken gingen toen niet meer dicht en die positiekleding zat gewoon een stuk lekkerder. je moet gewoon de kleren aandoen die jij prettig vindt zitten,er is geen vaste richtlijn voor wanneer nou eigenlijk zwangerschapskleding ana mag doen dat is per persoon verschillend.

liefs,Caressa

5. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Met 10.5 week ben ik ook over gestapt hoor...
    Heb altijd strakke heup broeken aan en die paste dus echt niet meer.. dus dan maar over stappen.

6. susan99

susan99 Actief lid

1 feb 2008
    182
    0
    0
    grappig om te lezen, ik ben nu 23 weken van nr. 2 en wissel mijn gewone broeken af met soms een zs broek. mijn gewone broeken zijn van die lage dus buik valt er een beetje over heen zeg maar.

7. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Ik vind de gewone broeken ook niet meer zo lekker zitten, ondanks dat ik nog niet een buikje heb. Aan positiekleding ben ik voor mijn gevoel nog niet toe, dus ben ik gaan kijken in de gewone winkels en heb hele leuke (zomerse) broeken gekocht, ook met een elastiekenband, maar minder breed als die van positiekleding.

8. francien1984

12 okt 2006
    51
    0
    0
    Ik ben zwangerschapskleding gaan dragen vanaf week 16 maar toen kon ik ook geen gewone kleren meer aan. En ik begin nou te merken dat ik nieuwe t-shirts enz moet gaan kopen want die oude worden allemaal te kort vanwege men grote buik.

9. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Ik ben nu nog geen 5 weken zwanger van de 2e.. En heb net een positiebroek van zolder getrokken. Wat een verademing. Mijn eigen broeken (tenminste, heb er 2 geprobeerd) zaten al zo strak dat ik de knoop niet meer dichtkreeg op een normale manier.
    Tis wel errug vroeg en weet dat het mn darmen zijn maarre.. het zit zo lekker :-D
    groetjes!

Deel Deze Pagina