Ook ik mag mij melden! Ik ben zooooo gelukkig dat ik het liefst van de daken wil schreeuwen dat we zwanger zijn... Nu wordt altijd geadviseerd te wachten met het goede nieuws te vertellen... Nu ben ik benieuwd: wanneer ga of heb jij het wie verteld :
Ik kwam erachter toen ik 7 weken zwanger was en ik heb het toen aan mijn ouders en aan mijn zussen verteld. Na ongeveer 10 weken heb ik het aan de rest verteld (grootouders, vrienden, werk). Ik was heel erg ziek in het begin en vond het beter om gewoon te zeggen hoe het kwam dan om steeds smoesjes te verzinnen.. Ik kan me wel voorstellen hoor dat er mensen zijn die liever wachten tot 12 weken ofzo omdat ze dan uit de 1e gevarenzone zijn..
Hi, gefeliciteerd! Ik heb het vrijdag aan mijn mam verteld. Dinsdag met Sinterklaas vertellen we het aan mijn broer en pappa. Dan na 3 maanden aan vrienden, collega's etc.
Gefeliciteerd \/ Ik ben net zo ver als jij, maar heb niet de luxe meer om te kiezen of ik het vertel of niet. Bijna iedereen heeft me in dit jaar bijgestaan tijdens de ICSI behandelingen. Eigenlijk is het ook wel prettig.
Wij vertellen het met de kerstdagen aan onze ouders en daarna aan de rest vd familie en vrienden. Ik ga het alleen morgen alwel aan mijn baas vertellen, heb nl net (va 1-12) een jaarcontract gekregen en wil geen smoesjes gaan verzinnen voor de afspraak bij de vk en de echo. Ben al wel super zenuwachtig voor morgen, heb geen idee hoe ze zullen reageren, ik werk nl 40 uur en dat zal na de geboorte dus niet meer gaan.
Hoi, Allereerst van harte! Wij gaan het vertellen met kerst. Zijn dan 9 weken dus al iets zekerder Liefs
gefeliciteerd Ik heb het mijn ouders verteld toen ik er net achter gekomen was ( volgende dag), omdat ik al niet goed iets kan verzinnen omdat ik veel misselijk was die dag. Mijn schoonouders en zwager +schoonzus, komen het met kerst te weten (vonden wij een leuk kerst cadeau)
Bedankt voor alle reacties! Ik vind het idee om het met kerst aan de directe familie te vertellen wel erg leuk! Denk dus dat we dat gaan doen.. Met de rest wacht ik wel de 12 weken af....
Ik heb het aan de ouders en de schoonouders 2 dagen na mijn NOD verteld dat ik een positieve test had. De rest van de familie en vrienden ga ik het pas vertellen eens de 12 weken voorbij zijn. Wat is dat moeilijk om te verzwijgen. Het liefst van al zou ik het aan iedereen willen vertellen. Wat duurt het wachten lang...