Hoi, Hebben meerdere dames dat ze met 7 weken al een klein buikje hebben?? Of zit dat tussen mn oren? Lieve groetjes
kan.. vaak zijn het wel de darmen die het buikje zichtbaar maken.. maar ook die darmen komen door de zwangerschap!!
Haha ik dacht al dat ik gek was. Ik heb wel heel iets een buikje sowieso van mezelf, maar nu is ie een behoorlijk stuk dikker! Nu moet ik hem van mezelf nog wel verbergen... Haha!
Ja hoor!!!!!! Bij mij was het toen ook al zichtbaar.. (het is wel de tweede, bij de eerste zag ik het niet zo snel, maar iedereen is anders )
ik had het ook,zijn vaak de darmen die plaats maken voor de groeiende bm. Wel lastig als je het nog even stil wilt houden..
Bij mij zag je het met 6,7 wken ook al wel een echt darmen buikje. Dit lijkt nu wel minder. Alleen 's avonds na het eten wel, maar het lijkt minder bol, misschien dat alles een beetje een plekje begin te zoeken..
Had ik ook, moest het echt verbergen tussen 10 en 12 weken.. mensen die het wisten viel het echt op. Andere achteraf gezien ook.
Nu (bijna 13 wk) een kleine welving, daarvoor met name wat minder slank... Maar nog steeds hoef ik niet iets te verbergen. Iemand die me een tijd niet had gezien zei wel dat m'n gezicht was afgevallen maar m'n lichaam niet. Maar die zou ook niet zomaar vragen of ik zwanger was als ik er niet zelf over begon. Schoonzus beweert ook met 8 wk al een echt buikje gehad te hebben. Bm is bij mij ook al duidelijk te voelen een paar cm boven schaambeen uit, lijkt dat bm zich naar boven uitstrekt ipv naar voren
Ik had dit ook al met een week of 5-6. Volgens mij inderdaad darmen die gaan verliggen ofzo... Had op werk hierdoor met 6 weken al zwangerschapsbroeken aan.
ik kreeg ook al echt vroeg een buikje hoor.. met 7/8 weken begon je het echt al te zien en met 9 weken ging ik al aan de positiebroeken hihi... in het begin groeide mn buik als kool en nu heb ik gewoon een mooi formaat buikje voor mijn termijn...
ik heb hier dus ook last van. ik was mezelf al wijs aan het maken dat het nog niet kan maar het kan dus schijnbaar wel. vooral zonder kleren zie je dat de buik zich echt al aan het vormen is heel leuk om te zien
Oh wat fijn om te lezen dat meer mensen dit hebben. Ik weet dat het mijn darmen zijn, maar toen ik 5 weken zwanger was kreeg ik dus echt al de vraag van een collega. En mijn buik is sindsdien nog dikker!!! Ik eet minder door misselijkheid, maar ik lijk wel 4 maanden zwanger. Ik vraag me ook echt af hoe lang ik het nu geheim kan houden.
kan zeker, ik moet zeggen dat het nu bij de tweede zwangerschap harder gaat dan bij de eerste, maar ik heb ook echt al een bol buikje en ben nog korter dan jij. Er zijn bepaalde kledingstukken die ik niet meer aan kan omdat het echt te veel tekent en we willen het nog even voor onszelf houden.