Als het lampje gaat branden. Maar dan kan het ook best de volgende dag zijn. Ik heb van mijn man begrepen dat wanneer het wijzertje echt onderaan staan, er toch nog brandstof in zit.
Als het lampje gaat branden ik ben er echt heel slecht in. Als het lampje gaat branden kan ik nog 150 kilometer (rijden 800 km op een tank) rijden dus tijd zat om naar een pomp te gaan.
Als het pijltje bijna bij het 1e rode streepje is. Ik rij toch alleen in de stad. Als ik de snelweg opga tank ik wel genoeg bij zodat ik onderweg niet hoef te tanken.
Als het lampje gaat branden kan ik nog 50-80 km rijden, dus dan ga ik langzaamaan opzoek naar tankstation.
Als het lampje gaat branden, heb ik nog 70 km. te gaan. Bij uiterlijk 20 km. te gaan, tank ik, want ik wil ook niet die prut op de bodem in de motor rijden.
Als hij naar de reserve gaat. Dan kan ik nog zo'n 150-200km. Ik heb een redelijk kleine tank (45L) maar hij rijdt gelukkig wel heel zuinig. Soms ook niet, kan er nog ruim mee naar m'n werk en terug xD (130km). Maar ik zit rustiger met een volle tank. Ik moet overigens elke week mee tanken. M'n hobby is het niet maar haten is een groot woord
Hier als het tanklampje gaat branden, dan kunnen we nog 60 km ofzo. 1 x gehad in de bergen van Griekenland dat het lampje ging branden en nergens een tankstation te vinden ( terwijl aan het begin van de rit je er 10 op een rij had), vond het dooooodeng want je kwam amper een mens tegen. Toen wij het tankstation zagen waren wij zo opgelucht. Mijn vriend gedroeg zich cool tijdens de rit maar dat was hij niet
Wanneer het rode lampje brandt, tank ik bij eerst volgende tankstation die ik tegenkom, dan kan ik denk nog zeker 70-80 km rijden, maar meestal tank ik dan al binnen 10 km na lampje. Zonder geld ga ik nooit naar buiten. M'n zus heeft altijd een noodpotje in de auto met 20 kleingeld voor bijv momenten dat je toch vergeet of dat pinpas het niet doet en je toch echt moet tanken. Misschien moet ik dat ook maar doen. Ik vertrouw namelijk echt op m'n pinpas.
Ik tank ook bijtijds, onze vorige auto ging een keer kapot en toen pakte ie geen benzine meer. Volgens de man van de anwb kwam dan doordat we altijd doorreden tot het lampje brandde, het is niet zo goed voor de auto om dat te doen... weet niet meer waarom niet, geloof dat ie dan lucht aanzoog ofzo. Maar sinsdien tank ik braaf.
Als hij driekwart leeg is. Voordat het lampje gaat branden. Als het lampje wel gebrand heeft dan zegt mijn vriend dat hij het moet ontluchten ofzo omdat het niet goed is. Nou het zal wel, ik kan me er niet druk om maken. Maar hij is automonteur en is er dus niet blij mee als ik pas getankt heb als het lampje brandde
Gewoon als de melding komt dat je moet tanken... dan heeft hij nog genoeg diesel voor 100 km. Ik blijf aan het tanken als ik het bij een halflege tank moet doen, dan sta ik twee keer per week bij de pomp :\