Ik kan zien hoeveel km ik nog kan rijden, per dag rij ik 150 km. Dus voordat ie 150 km aangeeft. Bij voorkeur tank ik bij de goedkopere tankstations en niet in Rotterdam of langs de snelweg. En is het jullie ook opgevallen langs de snelweg tankt bijna iedereen maar voor max 25.
Meestal net voor het lampje aan zou springen. Of ik weet dat ik ergens heen moet ofzo dan tank ik iets eerder , een kwart denk ik. Vriend maakt er vaak een sport van om door te rijden in het rood brrrr...
Wij stellen het ook lang uit.. al 2x zonder gestaan een paar 100m voor t tankstation (en niks van geleerd dus😂 ). Dus rij eigenlijk altijd een stukje op de reserve tank.
Als ik de volgende dag een eind moet rijden dan tank ik als hij onder de kwart zit. Als ik alleen maar boodschappen ofzo moet doen dan tank ik pas als het lampje gaat branden. Dan kan ik die 1 km nog wel rijden
Raar niet hoor. Wij kunnen gewoon weg niet standaard tanken. De ene week rijden we 300 kilometer en rijden we nog geen halve tank, de andere weer zoals komende rijden we er 1000. Bij ons Is er geen pijl op te trekken wanneer we moeten tanken. Ik kan nu zeggen iedere dinsdag. Maar ik weet dat ik deze week dan uiterlijk vrijdag weer moet tanken
Ik rijd gerust met het lampje aan nog even een keer heen en weer naar school of werk, kan dan nog 100 km rijden ongeveer.
Ik stel het uit tot er niet meer op staat hoeveel km ik nog kan. Denk dat dat dan ongeveer 30 km is als ie stopt met aftellen . Tankstation is 3 km van mijn huis
Als het lampje aangaat rijd ik minstens nog 50 km verder. Vaak denk ik ook wel even of het goed of slecht uitkomt om de volgende dag te gaan tanken. Als dat slecht uitkomt ga ik die dag nog anders zie ik de volgende dag wel.
Ik tank vaak op het laatste moment. als hij nog net voor of op de reserve staat. dan kan je vaak nog wel 100 km rijden voordat hij echt leeg is. MAAR, ik doe dit alleen op bekende stukken. dus huis-werk en in de buurt. waar ik precies weet waar de benzinepompen zitten. als ik op stap ga, lange ritten, dan tank ik van te voren. pas nog naar disney geweest en dan ben ik weer als de dood dat ik in the middle of knowhere stil komt te staan dus daar heb ik hem elke keer volgetankt als ik een grote benzinepomp tegen kwam.
Wisselend, ik tank altijd bij de pomp naast mn werk. Meestal tank ik op tijd, maar het gebeurt ook weleens dat ik op zaterdag denk ik red het wel tot dinsdag en dat dan toch het lampje al aanschiet
Als het lampje brandt of bijna brandt. Ligt er ook aan waar we heen moeten, als hij bijna brandt en degene die de auto de volgende dag mee moet staat op tijd, dan tanken we daarvoor al. Op vakantie tanken we ook vaker. Iets onder halfvol is hier echt nog geen reden om te tanken, dat is voor ons juist een teken dat we nog even kunnen. We rijden nooit ver door als het lampje brandt, gaan dan wel zo snel mogelijk tanken (tenzij de dichtstbijzijnde een dure pomp is, dan kiezen we eentje verder).
Ik tank meestal tussen 'nog een kwart erin' en 'het lampje'. Om die reden heb ik altijd een los tientje in de auto liggen. Het overkomt me eigenlijk nooit, maar dan kun je in ieder geval nog iets.
Als het lampje (bijna) gaat branden. Dan kunnen we sowieso nog 80 km rijden maar eigenlijk tank ik dan meteen. Krijg ik de kriebels van dat lampje. Ook hebben wij altijd standaard in de auto 10 euro liggen zodat we altijd wat kunnen tanken mocht het verkeerd gaan.
Voor diegene die de tank maar halfleeg rijden: rijdt hem dan nooit helemaal leeg want de kans dat je dan stil komt te staan vanwege vervuiling in je tank is groot! Ot: wij tanken net voor het lampje brand of als ik niet meer heen en terug kan naar de bestemming waar ik heen ga.
ik tank meestal als m'n metertje tussen een kwart en leeg staat, ik krijg het op m'n heupen als dat lampje brand en ik ben niet bij het benzinestation..
Tussen een kwart en leeg ga ik tanken of als ik bij een kwart ongeveer langs een goedkoop tankstation kom. Mijn man tankt meestal voor het weekend even. Dan is de tank ook regelmatig nog halfvol. Maar soms ook bijna leeg. Ligt eraan hoeveel hij heeft gereden voor zijn werk. Nu moet hij van mij de tank minimaal op een kwart vol hebben, heb geen zin in een lege tank als de bevalling begint
Ik tank wanneer ik op de dagteller rond de 300 km heb staan. Meestal is dat mijn laatste groene lampje. Een enkele keer rij ik daar wel mee door, ik kan met een volle tank zonder rood licht 400 km rijden, maar ik krijg de kriebels van rood licht. en dat is helemaal niet nodig, aangezien er een volle tank benzine inzit, dus zelfs als mijn gas op zou zijn schakelt hij over op benzine