Wanneer gaan de symptomen weg na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jantine, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Hallo meiden,

Ik wilde graag iets weten. Ik vrees dat ik een miskraam heb (gehad). Was nog niet zo lang zwanger, misschien 6 weken of 7. Tijdens deze ellende was ik op vakantie. Ik verloor vooral bruin bloed met slijmpjes, had 1 avond ongesteldheidspijn en de ochtend daarna rood bloed. Na overleg met de verloskundige is besloten mijn afspraak voor een echo te verzetten naar een weekje later, want het leek ook de VK een vroege miskraam.
    Daarvoor had ik een enorme knaltest, dat was zo verdrietig... ik dacht nog dat het met bruin bloed alle kanten op kon en kreeg weer wat hoop na die test en toen de volgende dag dus rood verlies... :(
    Maar goed, we zijn nu twee weken verder, het bloedverlies is zeer minimaal en wordt minder en nu wil ik toch echt wel eens weten wanneer normaal gesproken die zwangerschapsverschijnselen weggaan. Ik heb nog steeds pijnlijke boobs, last van moeheid, lichte misselijkheid, etc. Soms voel ik me nog enorm zwanger en dat begint me te storen. Ik betrap me erop dat ik hoop dat het er nog zit, terwijl de kans daarop mij erg klein lijkt...

Kortom, wat zijn de ervaringen? Is het normaal dat het weken duurt voordat het lijf weer normaal doet? Of krijg ik maandag (echo) de schrik van mijn leven?

Groetjes
    Jantine

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Het is moeilijk te zeggen meid. Mijn vlos zei dat bloedingen niet altijd slecht nieuws hoeven te betekenen. Hoelang heb je gebloed? En hoeveel? Je geeft wel aan dat je pijn in je buik hebt gehad dus jaa tis lastig, kom je maar op 1 manier 8ter en das een echo.. Als je baarmoeder schoon is gaat het HCG vanzelf uit je lichaam maar als er nog wat zit kan het best zijn dat je lijf nog steeds denkt dat het zwanger is. Ik heb na mn curretage nog ongeveer anderhalve week wat kwaaltjes gehad maar tis natuurlijk bij ieder lijf anders. Kvind het wel stom dat ze je nog tot maandag laten wachten :(
    Succes meis!

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi,

nou bij mij heb ik de miskraam achteraf al aan voelen komen want ik voelde me al helemaal niet zwanger meer. Toen wist ik nog niet dat het kon duiden op een miskraam omdat dit ons eerste kindje was :(

Ik heb daarna helemaal geen zwangerschasklachten meer gehad en ik had op maandag een miskraam en de donderdag daarop heb ik voor de zekerheid een testje gedaan en die was ook weer nagatief.

Jullie ook heel veel sterkte ermee want ppfff.... wat is een miskraam krijgen moeilijk voor me zeg !!!

Kuss

4. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Heel erg jammer chanelle noah... Ik heb het zelf ook al mee mogen maken, het hakte er bij mij ook behoorlijk in. Veel sterkte en veel geluk voor als je er weer aan toe bent!

5. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Ik heb af en aan anderhalve week gebloed, voornamelijk bruin tot donkerbruin bloed en wel veel minder dan bij ongi. Eén avond beetje krampjes en daarna wat rood bloed, dat ook snel weer wegging. Nu heb ik nog wat bruinige vlekjes op inlegkruisjes. Gisteren last van mijn lies (??) en vandaag voor de zekerheid een test gedaan en nog steeds intens positief. Dus óf mijn lichaam denkt nog steeds dat de kinderkamer geschilderd moet en heeft het mis óf we moeten inderdaad maar eens na gaan denken over het schilderen van een kinderkamer...

De reden waarom ik moet wachten tot maandag is dat de verloskundige ook vond dat het klonk als een miskraam. Zij heeft dus een echo gepland om te kijken of ik schoon ben. Ik dacht dat je na een miskraam aan een test kunt zien of je HCG daalt en deed na negen dagen dus een test - toen die van het venster af knalde, heb ik het 06 nummer van de verloskundige gebeld en zij zei dat het best nog goed kon zijn mits ik geen rood bloed verloor in de hoeveelheid van een menstruatie. De volgende dag verloor ik rood bloed. Niet heel veel maar behoorlijk wat. Toen heb ik mijzelf die avond een wijntje ingeschonken en tien dagen later (vandaag) toch ook weer positief getest. Het rare is: volgens mij worden sommige kwaaltjes alleen maar erger... :(

Pfff... wat een verhaal... dacht atijd: en dan ben je zwanger en dan ga je naar Ikea voor een wiegje en dan komt het kindje en dan- klaar!! Maar nee...

Dank voor je steun!

Deel Deze Pagina