miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by eefje30, Aug 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eefje30

eefje30 Actief lid

Mar 15, 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je zwanger bent van een tweeling en je krijgt een miskraam van 1 vruchtje hoe zit het dan met je hcgwaarde stijgt dit dan of daalt het is er iemand die hier iets meer over weet of dit meegemaakt heeft?

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    geen idee eerlijk gezegd. Ik denk dat je m bij 'bloedverlies en miskramen' moet plaatsen.....
    Sterkte

3. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Ik heb een vriendin gehad die dit ook had. Zij is inmiddels 8 jaar geleden bevallen van gezonde dochter. Of het iets te maken heeft met HCG waarden weet ik niet. Maar het andere vruchtje groeit dan door tot een gezonden baby tenminste dat is mijn ervaring!

4. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'miskraam'

5. Lenthe09

Lenthe09 Lid

Aug 14, 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Eefje,

Ben je nu zwanger van een tweeling? Of heb je tijdens de echo te horen gekregen dat het is misgegaan met 1 van de vruchtjes. Ben benieuwd waarom je deze vraag graag beantwoord ziet...

Ik kan je verder niets vertellen over het 'stijgen' van HCG! Wel over een miskraam van 1 van de 2 vruchtjes. Ik ben aan het begin van deze zwangerschap zwanger geweest van 2-ling. Het is vroeg in de zwangerschap (rond 7 weken) mis gegaan. Het vruchtje heeft mijn lichaam zelf opgelost. Ook was het mogelijk dat ik bloedverlies zou krijgen maar dat is dus niet gebeurt.

Lenthe

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Bij de controle van mijn zoontje zag de vk een leeg vruchtzakje, dus hij was eigenlijk ook een tweeling.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat is 1 optie, maar het kan ook zijn, zeker als je echt gaat vloeien bij het afsterven van het ene kindje, dat je daardoor uiteindelijk ook het andere vruchtje verliest.

Maar ben ook wel benieuwd waarom je deze vraag stelt?

8. Lara1980

Lara1980 Niet meer actief

Bij deze zwangerschap heb ik met 8 weken een miskraam gehad van één van de twee. In tegenstelling tot Lenthe was het bij mij wel echt een miskraam. Ik kreeg te horen dat het voor de ander afwachten was, maar HCG o.i.d. werd niet geprikt of gecontroleerd. Geen idee of ik daar toen een daling in gehad heb.
    Hopelijk bij jou alles goed?

9. eefje30

eefje30 Actief lid

Mar 15, 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    de reden waarom ik deze vraag stel: ik ga mijn verhaal uitleggen ik heb op 19 juli een positieve bloeduitslag gehad hcg waarde 17 en op 21 juli hcg waarde nog maar 3.
    22juli bloedverloren en vruchtzakje ook verloren er is geen echo gemaakt geweest maar het probleem is nu dat ik me zwanger blijf voelen (misselijk,vermoeidheid pijnlijke borsten en ook nog zeer gevoelig,raar gevoel in buik) wat denken jullie dat dit zou zijn zou het mss kunnen dat het toch een tweeling is geweest?

10. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Een tweeling lijkt me niet heel erg waarschijnlijk, maar kan natuurlijk wel. Hcg 17 en daarna maar 3 lijkt mij een volledige miskraam.....

Maar ik denk dat de alleen een echo duidelijkheid hierin kan geven. En wat zegt een zwangerschapstest als je die nu doet?

11. eefje30

eefje30 Actief lid

Mar 15, 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb nog niet opnieuw getest maar vind dit toch wel raar heb hiervoor ook al 2x een miskraam en 1 bbz zwangerschap gehad en die waren toch wel anders of nu ik blijf me zwangervoelen terwijl hcg op 21juli op 3 stond
    ik ga morgenochtend eens testen

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Miscchien heb je ondertussen wel weer een eisprong gehad en ben je opnieuw zwanger?!
    Ik zou er eens een testje tegenaan gooien, dan weet je meer. Nu blijft het gissen.

Ik was zwanger van een tweeling. Nu is het er nog maar 1 (bij 11 weken gestopt), maar heb geen miskraam ofzoiets gehad.

13. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    Ik denk dat het er maar eentje was.. als je hcg onder de 5 zit dan ben je niet meer zwanger.
    Als het er 2 waren geweest waar nu 1 van over is dan moet er ook hcg in je bloed zitten lijkt mij.
    Misschien ben je nu inderdaad wel weer zwanger!

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hoi Eefje,

en heb je al een test gedaan ?? Ik ben erg beniewd wat voor uitslag deze geeft en natuurlijk hoop ik op een hele goede !!!!
    Kuss

15. eefje30

eefje30 Actief lid

Mar 15, 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb vanmorgen getest maar was negatief maar als ik gewoon terug zwanger zou zijn na mk dan is het nrm dat hij negatief was want kan dan pas ten vroegste tegen dinsdag testen dus zal nog even geduld moeten hebben en duimen dat het toch nog positief zal worden

Share This Page