Ook onze voornaamste reden om het nog niet te doen. Al dat onderhoud.. en mijn man wacht momenteel op een operatie en ik zit met een overbelaste pols dus dat zwembad moet nog even wachten. En het is ook nog veel te koud nu
Wij twijfelen om hem dit weekend op te gaan zetten. Volgende week en de week erop worden er al wel lekkere temperaturen voorspeld. De nachttemperatuur gaat dan naar zo’n 12 a 14 graden. Hebben ook een warmtepomp.
Het is dat we nog geen tuin hebben nu, maar vanaf volgende week zou het 26 graden worden, dus dan zou ik zeker al overwegen om er een op te zetten. Vanaf boven de 25 graden en dat enkele dagen na elkaar, dat zou ik denk ik als grens nemen als wij binnenkort een tuin hebben, voor 1 dagje warm weer vind ik het de moeite niet en onder de 25 vind ik het persoonlijk te koud nog voor een onverwarmd badje.
Oh ennehhh, ik heb een 'zwembad' spaarpot aangemaakt in mijn bankieren app. Ik wil ook een zwembad in de tuin. De pot is alleen nog leeg en ik gok dat dit voorlopig zo wel zo blijft een opzetbad wil mijn man helaas niet, ook ivm het gras en de trampoline die binnenkort wordt ingegraven.
Ja vanaf 26 is het echt té warm, en dan heb ik afkoeling nodig eronder vind ik het dan weer te koud om in een koud zwembad te gaan haha, dunne grens. Zo ongeveer 22 graden is de meest ideale temperatuur, niet te veel, niet te weinig
Ik denk dat het dit jaar een klein bad voor de jongste word. Al dat water voor die 5 keer dat ze er lange tijd inzitten. Waterspelletjes en ballonnen zijn hier een groter succes.
Hier de eerste duik (en laatste ) gemaakt... wel heb ik een warmtepomp maar het duurt ong 3 dagen a 6 uur voordat hij 28 gr is, dus op tijd aanzetten.
Nu nog even niet. Er komt hier nog veel te veel stof en viezigheid uit de bomen. En met al die stormen en regen de afgelopen dagen ben ik blij met even afwachten. Daarnaast is de temperatuur de komende week nog zeker niet aangenaam genoeg. Overdag niet en in de avond koelt het flink af. Nog een paar weken en het is al vakantie. Dat is het echte werk qua geweldige zwembaden en warmte!
Upje voor dit topic! Ik ben voor het eerst een bad aan het opzetten! Vind het zo spannend . Hopelijk is het water wat warmer als het echte warme weer aanbreekt.
Hier nog steeds niet hoor. Lang niet warm genoeg en ook niet lang achter elkaar. Hier in de tuin waait het altijd flink. Vandaag 21 graden, klein badje opgezet en na een uur al klaar want te koud.
Hier staat het zwembad al een maand ofzo. Het water is momenteel 24 graden, hebben alleen een solar zeil en geen verdere verwarming.
Hier geen groot bad, maar ze geven deze week tegen de 30 graden op. Prima tijd om hem op te zetten lijkt me? Lijkt me anders echt zonde.
Ik zat ook even in de weerapp te kijken. Idd een paar dagen warmer met op vrijdag en zaterdag ruim boven de 25 graden. En vervolgens weer drie dagen maar 19 graden. Ik weet nog niet of ik echt zin heb om het zwembad op te zetten. Onze jongens zaten er vorig jaar zo weinig in. Steeds maar een paar minuten en dan vonden ze het alweer saai of te koud. Dan vind ik het opzetten en onderhouden echt te veel moeite hoor. Wel jammer, want alles bij elkaar heeft het toch nog best wat gekost....