Ik vroeg me af met hoeveel week keken jullie na de geboortekaartjes, wij krijgen ze van mijn moeder en vandaag hebben we er 1 uitgekozen, sommige zouden het wel vroeg vinden omdat ik nog maar 18 week ben maargoed of we het nu uitkiezen of over een paar maand, lijkt mij niks uit te maken we willen sowieso dit kaartje..
begonnen: de dag van de positieve test. besloten: nog steeds niet. vind het zo moeilijk! zijn er al wel uit dat we een eigen ontwerp bij de drukker doen, en een idee in ons hoofd, maar nog geen definitieve schets.
Toen ik een week of 27 was zijn we naar de drukker gegaan en kregen we een heleboel mappen mee. Bij map 1 waren we er al uit. Afgelopen zaterdag hebben we de bestelling definitief gemaakt.
Wij gaan aanstaande zaterdag.. Ben dan 30,5 weken zwanger. De drukker zegt tussen de 13 weken en 32 is het prima. Veel uitzoekplezier
Ik maak mijn kaartjes zelf. Ben er dadelijk mee begonnen vanaf ik wist dat ik zwanger ben. Moet nu alleen nog papier kopen waar ik de tekst op laat drukken.
mijn vader maakt de kaartjes, die heeft een eigen drukkerij, paar weken terug het kaartje uitgezocht, en vandaag is alles defenitief klaar, ik heb al een voorbeeld kaartje, alleen de datum, gewicht en tijd nog.
Wij hebben volgende week een afspraak bij de ontwerpster (Angelique Lemmens) ben heel erg benieuwd of ze kan maken wat ik voor ogen heb
Dit is ons tweede kindje dus ik blijf in lijn met het kaartje van mijn zoontje. Ik ontwerp het kaartje zelf op Poobies en ben nu (23 weken) bijna klaar. Ik heb al 3 proefdrukken thuis gehad en ik verwacht nu de laatste te laten maken. Dan kan ik aan het begin van mijn verlof de enveloppen bestellen en als de kleine meid geboren is de kaarten. Ik hoef alleen de datum 'goed te zetten'. De namen blijven natuurlijk gewoon staan en verder laten wij er geen gewicht, lengte of tijd op zetten.
Ik heb ze eergisteren besteld, proefdruk gisteren ontvangen, bij de geboorte hoeven we alleen nog gewicht e.d. door te geven.
We zijn begonnen met kijken toen ik 36 weken zwanger was. Vandaag de factuur betaald dus wij zijn best laat als ik de berichtjes zo lees Maar goed de baby maakt nog geen aanstalten om te komen en de betaling is binnen. Als de kleine geboren is, hoeven we alleen de datum, geboortedetails nog door te geven. De enveloppen zijn al binnen dus als ik me verveel kan ik ze al gaan schrijven. Groetjes, Kim
Wij hebben gewacht tot we het geslacht wisten, uiteindelijk met een week of 22 de kaartjes definitief besteld. Ze liggen dus al even op ons te wachten, maar beter als dat ze zo laat nog alles moeten regelen.
Ja, wij zijn ook laat, we wachten momenteel nog op de eerste proefdruk, ze had allang geboren kunnen zijn... maar ja.. IK heb ook zoiets van, eigenlijk weet iedereen het toch al voordat ze het kaartje hebben, dus dan maakt het ook niet uit als het kaartje ietsje later komt...
Hier moeten we ook nog bestellen. Hebben 't kaartje wel op 't oog. Maar omdat 't een vrij prijzig kaartje is en m'n man vorige week hoorde dat hij ontslagen zou zijn (is later ingetrokken -> uitzendkracht) wachten we nog even een weekje af. 'k Denk dat we volgende week wel even gaan bestellen.
Na weken rond te hebben gekeken (man, wat een keuzes!) gisteren uiteindelijk besteld. Dus eigenlijk ook niet echt vroeg. Wat ik me afvraag: als je een kaartje met een foto wil, dan kan je toch eigenlijk nog helemaal niet klaar zijn? Dan begint het pas als de baby er is!