Ons ventje was 7,5 maand toen hij langs dingen begon te lopen, 9,5 maand toen hij een stap of 4 zette, besefte dat hij het nog niet durfde, omdraaide en weer terug liep. Met 10,5 maand voelde hij zich mans genoeg om compleet los te lopen.
ons mannetje kon op z'n eerste verjaardag aan het handje lopen en op 1 september, voordat hij 14 maanden was zette hij zijn eerste stapjes. toen na twee weken ging hij hele stukjes lopen en nu met bijna 15 maanden loopt hij echt prima.
hier begon meneer op 30 augustus te lopen langs de banken, sinds 2 weken gaat hij ook zelf achter de loopkar staan om te lopen (het gaat nog niet heel hard) en gisteren stond hij voor het eerst zo'n 20 seconden los zonder echt iets vast te houden en toen iki even niet oplette zat meneer 4 treden hoog op de trap (had net de avond ervoor tegen mijn vriend gezegd dat hij nu toch echt de traphekjes op moest gaan hangen en zijn antwoord was dat het nog wel even kon wachten want zo'n vaart zou het allemaal wel niet lopen) huidige leeftijd van de dader: hij is bijna 8 maanden oud (hij liep dus langs de bank toen hij 6 en een halve maand was) ik ben wel benieuwd hoe lang het nog duurt voordat hij los kan lopen.
mijn dochtertje kon met 15 maanden echt goed loslopen! daarvoor al wel een maand of 2 van de tafel naar de bank ed.. precies zo snel als haar papa en mama
Mijn zoon liep met de 12 maanden langs de tafel enz maar pas met de 19 maanden los haha hij vond het toch maar wat eng. Maar nu loopt ie super en rent ie heel de kamer rond
Hier met 10 maanden echt los lopen. aan het handje heeft ze nooit gedaan en doet ze nog steeds niet, mevrouwtje eigenwijs
1 dag voordat hij 18 maanden was, laat dus. Hij liep wel al langs meubels met 11 maanden dus dat was prima gemiddeld. Toen hij -eindelijk- besloot te lopen, deed hij het wel meteen goed.
Na maanden langs meubels te lopen, zette ons dochterje met 15 maanden haar eerste losse pasjes. Toeval of niet, het was de derde dag in haar nieuwe groepje op het KDV waar bijna al de andere kindjes konden lopen. Misschien wilde ze niet onderdoen?
Hier heel verschillend, de oudste liep los met 16 maanden, de jongste binnen een week na zijn verjaardag. Overigens liep de oudste al heel lang langs meubels en aan de hand, alleen niet los.
Dochter met haar eerste verjaardag. Mn zoontje met 14 maanden, vond/vind alles eng en wilde absoluut niet aan de hand lopen (wel langs de tafel). Opeens was hij het blijkbaar zat en besloot uit het niks gewoon even van de huiskamer naar de keuken te lopen en toen was 'het ijs gebroken'.
Dochter liep pas met 16,5 mnd terwijl ze met 8,5 mnd al overal langs liep. We hadden verwacht dat ze voor haar 1ste zou lopen. Bij zoonlief hebben we deze verwachting niet, liep lang alles met 9 maanden en loopt nu met 13,5 mnd nog niet los. En ik denk dat het nog wel even kan duren.
Met ruim 11 maanden liep hij echt los en daarmee bedoel ik dat hij toen de hele kamer doorliep. Daarvoor waren het korte afstanden die steeds langer werden (in totaal had hij 1 weekje nodig om 3 stappen naar de hele kamer doorlopen te gaan.) Hihi ohh wat waren we trots op onze mannetje!