Hallo lieve meiden, Ik maak me erge zorgen, het klinkt heel oneerlijk voor jullie want jullie willen graag zwanger worden. Ik weet nog hoe ik me voelde als ik zulke berichten las. In het kort ons verhaal. Bij de eerste zijn we ruim 2 jaar bezig geweest zwanger te worden, zonder enkel succes. Na eindelijk 25 maanden bleek ik zwanger en hebben we een gezonde zoon gekregen, toen hij 10 maanden was besloten we voor een tweede te gaan met de lange wachttijd in gedachten en wonder boven wonder was ik in 1 x zwanger helaas kreeg ik een miskraam, direct erna bleek ik weer zwanger maar ook dit eindigde in een miskraam met 14 weken, achteraf omdat ze de kleine doormiddel van curreatges hadden verwijderd bleek het om een partiƫle mola zwangerschap te gaan. Uiteindelijk heeft het toen maar liefst 15 maanden geduurd eer ik weer zwanger was, en hebben we in mei een gezonde tweede zoon gekregen. We hebben netjes alle dagen condooms gebruikt en ik ben nu ruim 4 dagen overtijd. Ik ben bang want ee zou dan maar 17 maanden tussen de kleintjes zitten, maar natuurlijk is het welkom. Mijn nod was 9 februari. En ik had na de bevalling een hele strakke cyclus. Dus het is heel vreemd dat ik niet ongesteld word. Ook al was het niet de bedoeling dat ik zwanger zou worden, het kleintje is meer dan welkom!! Wat moet ik nu?? Afwachten, testen? Ik ben zo bang voor de uitslag! Want ik heb nu alle tijd voor de tweede omdat de eerste al op de peuter zit en ik de oudste veel kam uitleggen wat hij begrijpt. Als er straks 17 maanden tussen zit dan kan ik de tweede niet vragen even te wachten, want dat snapt hij dan nog niet. Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik geen van m'n kinderen te kort doe! Pfff..... Ben echt helemaal overstuur.
Gewoon testen dan weet je het in ieder geval! En als ht eenmaal zover is loopt het allemaal vanzelf wel denk ik, dan kan je het vast allemaal makkelijk aan!
Tjonge, wat een paniek komt er uit jouw bericht naar voren! En wat heb je ook al een geschiedenis, gelukkig 2 gezonde kids Tja, je zult echt moeten testen. De uitslag zal niet anders worden, hoe je je ook voelt. En heb vertrouwen in jezelf! Want geloof me, het moederinstinct neemt het vanzelf netjes over. Je ziet nu allemaal beren op de weg, maar als het inderdaad een zwangerschap is en het gaat allemaal goed, dan heb je er een wondertje bij en kom je in een andere modus. Je vindt je weg, simpelweg omdat je geen keuze hebt. Je moet je weg wel vinden, voor je kinderen en voor jezelf. Vertrouw op dat instinct! En natuurlijk hoef je het niet allemaal zelf te verzinnen of het wiel opnieuw uit te vinden. Waar je ook tegenaan loopt, vraag hulp! Diep ademhalen, pak er even een kop thee bij, en maak pas op de plaats. Als je zwanger bent, dan had het zo moeten zijn! Groetjes Patricia
Als je zo overstuur bent, dan zou ik juist zo snel mogelijk testen. Want dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Voor hetzelfde geld maak je je druk om niks. Men lijdt het meest door het lijden dat men vreest. Diep ademhalen en testen dus. Pas dan weet je wat je moet doen en of je je zorgen dient te maken of niet.
Nou meiden ik heb een test gehaald een cb digi met Indicator en die zegt niet zwanger!! Dus pfff ben wel opgelucht. Zodra ik ongesteld word ga ik direct starten net een pil!