Wij wouden 2 kinderen snel achter elkaar. Maar we hadden ook niet verwacht dat het in 1 keer zou lukken. Er zit dalijk iets meer dan 1 jaar en 2 weken verschil tussen.
ik wou ook snel 2 kindjes achter elkaar maar ook bij mij was het sneller dan verwacht tussen mijn oudste dochter en mijn tweede dochter zit precies 1jaar en 1 dag verschil was wel zwaar in het begin maar toch wel leuk ze hebben wel veel aan elkaar (ook de nodige ruzie natuurlijk )
Ook hier kriebelt het wel/ Als Mason 2 is ga ik stoppen met de pil. Dan wil ik zowieso al 3 maand gestopt zijn voor we voor een 2e gaan. Het lijkt mij mooi, dat als Mason 3 is hij dan ongeveer een broertje of zusje krijgt.
Mijn zoontje is nu 4 maanden oud, en moet eerlijk zeggen dat het nu alweer een beetje begint te kriebelen. Mijn vriend en ik hebben afgesproken om te wachten tot hij 9 maanden is (ivm met ontzwangeren en zo), maar moet maar zien of we dit gaan halen .
de 1ste en de 2e schelen 19 maanden nr3 scheelt straks 25 maanden met de jongste. Zal nog drukker worden maar als ik zie hoeveel ze nu al aan elkaar hebben heb ik er geen dag spijt van. Oh ja en uiteraard ook hier de nodige ruzies,maar die heb je altijd wel ongeacht het leeftijdsverschil.
wij wilden er eerst niet lange tijd tussen hebben zitten, maar nu we ervaring hebben willen we eerst dat sophie kan lopen ed (kan ze nog niet). voor dat we aan een 2e beginnen. moet er niet aan denken dat ik ze heel kort op elkaar heb zitten ,maar geen van beide nog kunnen lopen.
@zonnetjes... maar als je nu zwanger zou raken duurt het nog 9 maanden voordat de tweede komt, dan kan Sophie toch allang lopen lijkt mij
Wij zijn er ook meteen voor gegaan (niet wetende dat het meteen raak zou zijn) Het resultaat is een leeftijdsverschil van 10,5 maanden. Wel erg leuk hoor moet ik zeggen
Moet er nog lang niet aan denken pffffffffff en als wij al voor een 2e zouden gaan dan is het pas als Jason 3 is! Moet er niet aan denken om 2 kindjes vlak achter elkaar te hebben. Ik wil dat mijn zoontje uit de luiers is, kan lopen en gewoon al iets zelfstandiger zeg maar. Maar bij ons is het nog maar de vraag of er een 2e komt hoor, het kriebelt in ieder geval nog niet maar ja ben ook pas 3,5 maand geleden bevallen.
Ik denk dat we in de zomer dit jaar weer ervoor gaan. Dan Sem is al 2 en tegen de tijd dat de 2e komt al 3 jaar oud. Meer verschil wil ik er niet tussen laten zitten.
Onze situatie is helaas niet standaard....wij zijn aangewezen op IVF én ik ben niet meer de allerjongste.... Bij mijn volgende menstruatie gaat de eerste spuit er weer in, we gaan dan weer voor een ivf poging voor een tweede wondertje. Inderdaad snel na elkaar, maar als het meteen raak zou zijn dan zijn we dol gelukkig!
In april gaan we bekijken hoe de situatie is. Maar op dit moment als Isabella 2,5 a 3 jaar is pas weer.
Dank je! Wij mochten "gewoon " weer beginnen zodra we er weer aan toe zijn en mn cyclus weer op gang was. Zo heeft elk ziekenhuis hun eigen protocol denk ik.
Tja... Wij gaan misschien voor een tweede maar dat is nog niet helemaal zo zeker. Dikke kans dat Elian enigst kind blijft. En als er een nr.2 komt dan waarschijnlijk pas als Elian al ruim 3 is.
Protocollen zijn overal anders. Suc6 in ieder geval. Ik zal het topic Ik ben zwanger in de gaten houden.
Wij zijn aa de klus voor nr 2. Hier begon het te kriebelen na de 1e verjaardag van onze dame. En sinds ze 16,5 maand is zijn wij aan de klus gegaan. Mocht het zwanger worden net zo snel gaan dan de 1e keer dan is onze dame 25 maanden als nr 2 komt.
In principe wanneer de kleine man ongeveer 1,5 is. Ik wil graag dat hij goed kan lopen wanneer er een volgende komt (en graag ook zindelijk of op weg er naar toe). Dus voorjaar 2010 zwanger worden (we zullen wel iets eerder beginnen ).