Verdikt bmslijmvlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Acr, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acr

Acr Lid

14 feb 2014
    28
    0
    0
    Hoi iedereen,

Vandaag was ik bij de gynaecoloog, tijdens de echo zei hij dat ik verdikt baarmoederslijmvlies heb.

Ik zit vandaag op dpo 10, kan het wijzen op een zwangerschap of heb je dat altijd rond deze tijd?

Alvast bedankt voor de antwoorden

2. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat presies het zelfde moest ook 4 dagen voor mijn nod voor een echo komen en daar zagen ze ook verdikt baarmoederslijmvlies. Kunnen 2 dingen zijn of er is iets ingesteld wat je nog niet kunt zien of je menstruatie komt eraan. Bij mij was het me menstruatie helaas.

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Na je eisprong hoort het altijd verdikt te zijn. Een zwangerschap is uit baarmoeder slijmvlies niet zo op te maken.

Succes en hoop dat je over 4 dagen een mooie positieve test mag hebben!

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik ben ook op dag 10 geweest. Mijn bmslijmvlies was 3,8.. Nog vrij dun dus. Mijn fertiliteitarts zei dat dit heel normaal was op dag 10, omdat je net je menstruatie hebt gehad.

5. Acr

Acr Lid

14 feb 2014
    28
    0
    0
    De gynaecoloog vroeg namelijk een beetje vaag wanneer ik voor t laatst een zwangerschapstest had gedaan.. vandaar dat ik stiekem toch wel hoopte dat zo n verdikt slijmvlies en zwangerschap zou kunnen betekenen.

Maja nog even 4 daagjes geduld dus :D zucht zucht....

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ts bedoelt 10dpo en niet cd 10. Daar zit een groot verschil in;) op cd 10 is 3,8mm idd heel normaal.

Maar op 10 dpo moet je dus ook dik bms hebben, omdat je eisprong dan geweest is en het slijmvlies dus een mooi bedje moet vormen, zodat het eitje kan innestelen.
    Helaas kun je daar nog niet aan zien of het ook daadwerkelijk gelukt is. Hopelijk over een paar dagen een positieve test:)

Deel Deze Pagina