haha beste louloulo, Ik riep dit ook heel hard, 1 dag na de bevalling riep ik wacht er nog maar even mee.... mijn lichaam moet eerst rust hebben. Dus toch 9 maanden ac geslikt. geen spijt van, nu wel hopen dat het niet te lang duurt voor mij super leuk om jouw uitspraak te lezen!
Toen onze oudste 13 maanden was bleek ik ongepland zwanger te zijn. Mijn man was gelijk blij, maar ik was er toen nog helemaal niet aan toe, dus ik heb wel even een paar dagen nodig gehad. Uiteindelijk gewend aan het idee en er toch wel erg gelukkig mee, maar die zwangerschap is helaas op een miskraam uitgelopen. Toen waren er inmiddels zo gewend aan het idee van een 2e op komst dat we er vanaf dat moment ook echt voor gegaan zijn.
Als het aan manlief ligt waren we al voor een 2e begonnen. ik vind dat ik nog flink moet ontzwangeren en ff wil genieten van mijn kleine meid. we hebben al genoeg zwangeren om ons heen. Maar vanaf 1 jaar zou ik wel weer willen beginnen.
Ik had altijd ook wel het gevoel dat het leuk zou zijn als er niet een te groot leeftijdsverschil is.. Toen onze oudste bijna een jaar was, hebben wij besloten om ervoor te gaan en was meteen zwanger.. Er zit tussen onze jongens dus bijna 1jaar en 9 maanden..
Wat ik wel fijn vond, dat de oudste liep toen de tweede kwam.. Lijkt me heel zwaar als dat bog niet t geval was geweest..
Ik heb ooit eens gehoord dat pedagogisch gezien 3 jaar verschil het best zou zijn. Zelf moet ik er niet aan denken nu al weer zwanger te zijn, we hebben onze handen vol aan onze eerste doerak en we genieten nog zo van haar! Nou moet ik wel zeggen dat ik kostwinnaar ben en mijn vriend niet werkt en ook niet heel veel doet in het huishouden omdat zijn aandacht vooral naar Elin gaat. Wij hebben altijd gezegd het bij één kindje te laten, maar nu Elin er eenmaal is zou ik het allemaal nog wel een keer willen meemaken. Financieel gezien zijn we alleen niet zo sterk omdat mijn vriend afgekeurd is dus als ik m'n baan kwijt raak, hebben we echt een probleem. Daarbij weet ik niet of hij het aan kan om voor 2 kindjes te zorgen.