Wat kon jullie baby met 6 / 7 weken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tumtummetje, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Nou, de titel zegt het al. Wat kon / kan jullie beeb met 6 a 7 weken. Morgen wordt ons dochtertje alweer 7 weekjes en ik vind zelf dat ze al best veel kan ;)
    Maar ik ben niet de enige moeder die dat van haar kind vind :)

Zo kan ze sinds kort in de box naar haar favoriete speeltje slaan en lacht ze ook veel. Soms is ze haar handjes aan het bekijken en sabbelt ze op haar vuistje. Ze kan haar nekje ook al goed omhoog houden.

Ik ben gewoon erg benieuwd wat jullie baby's allemaal doen, want ik vind dat ze het zo ontzettend snel leren!

Liefs Tumtummetje

2. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Britt volgt alles hee nauwkeurig, maakt geluidjes, doet ons na bijv tong uitsteken en klak geluidjes maken met de mond.
    Ze lacht ook vol op, sabbeld aan haar vuist.
    Haar nekje is ook al heel sterk ;)

Groetjes jantina

3. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Nils lacht sinds een aantal weken en gaat dit steeds meer doen. Hij is nu ook geluidjes aan het maken en probeert terug te kletsen al je tegen hem praat. Zijn handen heeft hij nog niet ontdekt, sabbelt er wel. HIj slaapt niet met zijn handen tegen speeltjes, maar trapt met zijn beentjes er tegen aan. Ik denk zelf dat dit meer willekeurige bewegingen zijn, dan dat hij doelbewust trapt om het speeltje te laten bewegen, maar hij vindt het geweldig. Wij zijn ook elke dag verbaasd over wat hij allemaal al kan en weer voor nieuwe dingen doet. Ik vind het geweldig om te zien hoe hij steeds veranderd.

4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Joey kon direct na zijn geboorte op zijn buik liggend zichzelf al helemaal oprichten, hoofdje en al... De kraamhulp zei zelfs 'Doe jij eens even normaal joh' tegen hem. Lachen in zijn slaapje steeds van die trekjes deed hij ook al snel na zijn geboorte, maar wakker echt lachen... dat kan ik me pas herinneren vanaf dat hij een maand of twee was (foto in mijn album).

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    leuk he nu ze steeds meer kunnen! noa lacht echt heel veel en draait vanaf week 5 al steeds op haar zij. ze steekt ook vaak haar tongetje uit en haar hoofdje houd ze ook recht. het is gewoon zo leuk om te zien hoe ze reageerd als ze wakker wordt en mij dan boven haar bedje ziet dan begint ze helemaal te lachen :).
    geniet ervan allemaal!

6. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    jesse kon lachen en geluidjes maken, sabbelen op zijn vuistje doet ie al vanaf het begin..Het boxmobiel volgt hij, maar echt grijpen doet hij nu ook nog niet echt hoor.. wat onwillekeurige bewegingen hihi.. nekje tilt hij wel goed op, maar ook al een hele poos..

liefs

7. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Cecile kan ook al goed haar hoofdje omhoog houden en lachen doet ze ook al en met vuistje tegen het boxmobiel slaan met een krijsje.

Groetjes Anna

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Kyano sabbelde ook al aan zijn vuist en lach heerlijk te lachen zeker als papa gekke bekken zat te trekken :D en hij zat al vollop zijn mobiel te volgen en als hij zich af kon zetten dan kon hij zich al omdraaien...

Deel Deze Pagina