waar kan ik op zondag een puckababy kopen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandhya, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    even ten einde raad, ben op zoek naar een puck a baby..en dat op zondag..wie kan mij helpen?

2. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik kan je niet helpen aan een puckababy, heb er wel een maar woon in het noorden des lands.
    Misschien dat je het met een hydrofiele luier kunt proberen, deden wij eerst ook. Je vouwt hem in een driehoek. Legt de punt naar beneden, doe zijn ene armpje tegen zijn zij aan en vouw die kant over hem heen, die punt stop je een beetje onder hem. Nu zijn andere armpje tegen zijn zij aanleggen en dan de punt over hem heen vouwen en onder hem leggen, zo gaat niet los. Het is heel gemakkelijk, hopelijk snap je het.
    Dan heb je hem ook eerst even ingebakerd, het is wel even iets strakker als de puckababy.

3. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Sorry, maar denk dat je op zondag nergens kunt halen.. Wij hebben 1x via de site besteld en 1x bij babydump gekocht. Maar beide dus niet op zondag.. Succes

4. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Dit kan ook maar ik raad je af om zelf te gaan inbakeren. Probeer maandagochtend een afspraak bij het CB te maken en zij kunnen je er meer over vertellen. Zelf inbakeren kan behoorlijke risico's met zich mee brengen.
    Ik begrijp dat je een erge huilbaby hebt. Als je kindje last van krampjes enzo heeft kan inbakeren helpen maar ook averechts werken dus pas ermee op. Laat je goed voorlichten.

5. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Den Haag heeft toch elke zondag koopzondag. Of vergis ik me.

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
  7. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    je hebt een pb

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Probeer het eens op MP! (ik heb wel nog een paccodoek piccolo liggen hier voor 25 euro!........ :D kan je vandaag ophalen als je wilt!)

9. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik zelf zie er niet echt gevaar in, en het kan averechts werken, maar niet geschoten is altijd mis :D . Het kan haar misschien wel helpen om vandaag door te komen. En morgen misschien idd het CB bellen.

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sandhya de stad is open in Rotterdam, Amsterdam (Den haag denk ik ook..) anders even kijken op www.koopzondag.nl

Deel Deze Pagina