Voorheen altijd na 3 drie koningen. Maar laatste jaren meestal 2 januari . Mijn man heeft altijs nog vakantie dan en dan doen we gelijk de grote poets er achter aan met z'n 2e
Het liefst nu per direct maar ben ziek en heb de energie niet. Kan niet wachten tot dat ding weg is en ik het huis vol kan zetten met voorjaarsbolletjes. Ik heb zelfs gedroomd dat ik hyacinten ging halen,...
Die is alweer weg... ik wil hem voor 31 december altijd weg hebben omdat we dan met een grote ploeg oud en nieuw vieren en ik de ruimte dan nodig heb.
Tweede kerstdag in de avond was ik het zat en heb ik de boel opgeruimd. Lees: ik loop op krukken, ik heb het grootste gedeelte uitbesteed
Ik ga er vanmiddag aan beginnen. Kerstboom zelf was niet opgezet met wel de rest van de frutsels. Daarna lekker direct fris doekje overal overheen halen (iets met nesteldrang) en dan hopen de dat de bevalling daarna begint
Hier is hij weg ivm verhuizing van mij en de meiden. Heerlijk weer wat ruimte. Alles in een doos en kan meteen naar zolder van het nieuwe huis. Normaal gesproken zetten we hem op 6dec en gaat hij weg op 1 jan. Dan ben oo hem ook echt beu.
Gisteren weggehaald, waren hem beu, het regende naalden. Mis de lampjes wel, vind ik altijd gezellig.
Ergens tussen nieuwjaarsdag en voor school weer begint. We hebben hem dit jaar iets later dan normaal gezet, 15 december. Ik ben hem niet zat, hij staat me ook niet in de weg. Er was een plant dood, dua die hadden we expres nog niet vervangen zodat op die plek de kerstboom kon staan. Op een gegeven moment ben ik er wel weer klaar mee. En ik heb geen zin om hem op te ruimen als ik alweer aan het werk ben. Dus tussen nieuwjaarsdag en school is een mooi moment. Eigenlijk zou hij er van mij meteen na kerst ook wel uit kunnen. Maar oudjaarsavond vind ik het altijd toch nog wel gezellig als hij er nog staat.
Bij ons is hij al weg. Normaal pas 2 januari ofzo maar we krijgen een nieuwe vloer deze week dus de hele woonkamer moest leeg. Heel ongezellig hier nu dus..