Zaterdag. Normaal gesproken laat ik 'm staan tot na 6 januari (3 koningen), maar ivm een feestje zondag doe ik het zaterdag al.
Normaal altijd 1 januari. Dit keer zijn we er niet. Maar was hem nu ook zat, dus dag na kerst de boom opgeruimd. Kids weer alle ruimte om te spelen. Heb nog wel zo'n dennentak met lampjes in mn vensterbank, die vind ik zo gezellig.
Hij is net weg. Ik weet niet, ik vind het elk jaar wel gezellig en leuk en mooi maar ben hem al snel zat om een of andere reden. Hij stond op vanaf 14 december en is nu dus weg, inclusief alle overige kerstversiering. En ik heb net 3 uur staan poetsen want de boom lekte kennelijk hars en alles zit onder de plak. Dus ik ben heel erg blij dat ie nu weer weg is Overweeg nu toch volgend jaar misschien maar een nepperd aan te schaffen... heel stiekem.
Oud en nieuw hebben we hier visite dus dan vind ik het wel gezellig. 1 januari denk ik geen tijd en 2 & 3 moet ik alweer werken. Ik verwacht dus 4 of 5 januari in het weekend Overigens ben ik hem niet zat hoor. Ik ben dol op deze periode
1 januari. Kerstdorp hebben we wel al weg gehaald. Die stond op het dressoir en daar wil ik morgen eten kunnen neerzetten.
Liefst laat ik hem tot zondag staan maar hij is zo vreselijk dood, ik hoor de hele dag geritsel van naaldjes vallen. Dus helaas haal ik hem morgen maar vast weg
2 januari, denk ik. Wil hem nu eigenlijk wel het huis uit hebben zodat ik de box op kan zetten, maar mijn dochter vindt de kerstboom zo gezellig.
De jongste was de 28ste jarig, elk jaar mag ze zeggen wat ze wil, slingers met kerst spullen of alleen slingers... dit jaar wou ze slingers zonder kerst spullen!
Meestal vlak voor dochter haar verjaardag (2e week januari). Maar dochter is nu nog steeds in hoofd met sint bezig, door een ziekenhuisopname van broertje heeft ze amper alles kunnen verwerken. Ik ga de boom vanavond opruimen... even rust maken in huis
1 januari. De 2e komen de eerste gastkindjes weer en ik heb dit jaar een donderstralengroep, dus hij heeft heel kort gestaan (vanaf de 19e). Het kerstdorp is niet eens naar beneden geweest. Volgend jaar weer.
Meestal het eerste weekend van januari. Maar... Ik heb mijn hoofd totaal niet naar opruimen staan. Misschien komt dat nog. Ik zie wel. In elk geval voordat de bomen gehaald worden. Weet niet precies wanneer. Moet op de nieuwe Afvalkalender kijken