Komend weekend. Hij wordt het weekend daarna pas opgehaald dus moet nog lang in de tuin staan. Maar dan is de kamer weer lekker vrij.
Alles vandaag opgeruimd en heerlijk nieuwe planten gekocht. Staat heel fleurig. Ook meteen even de accessoires weer verschoven. Ziet er weer uit als nieuw.
Wij hebben er vandaag pas versiering in gehangen. Vandaag gekocht in de opruiming bij de intratuin. Ik denk dat hij nog wel een goede week zal staan want hij staat totaal niet in de weg. De rest van de kerstspullen ga ik wel vast opruimen.
27 december al opgeruimd, lichtjes buiten nog wel laten hangen voor oud en nieuw. 1januari alleen buiten nog opruimen dus.
Altijd pas na oudjaarsavond. Ligt eraan hoe het valt. Waarschijnlijk aankomend weekend in dit geval. Meteen grote schoonmaak, want dan doen we meteen de ramen binnen weer eens zemen en de raamshutters schoo maken. Alles weer lekker fris voor het nieuwe jaar!
Hier worden de bomen op 6 januari opgehaald, dus 5 januari gaat hij de deur uit. Vind het ergens wel jammer want het staat altijd zo gezellig!
Zaterdag, zoontje vind het nog zo gezellig staan. Dus hij mocht nog even blijven staan Kan zelf niet wachten tot alles weer weg is. Ben die frutsels wel zat weer
1 dag na kerst opgeruimd meestal ben ik hem 2e kerstdag al zat. Tijd ervoor vind ik altijd heerlijk die gezelligheid.
De boom en kerstversiering in de woonkamer 1 of 2 januari. De boom in de hal op 3 koningen (6 januari). De lampjes buiten (geen rendieren enzo. Alleen witte lichtjes) rond de tijd dat de zomertijd weer ingaat.
Ik heb de kerstboom en alle andere kerst rommel vrijdag weg gehaald. Was er helemaal klaar mee! drie koningen? Zou niet eens weten wanneer dat is. Je doet een boom toch weg wanneer je het zat bent
Ik ga hem misschien vandaag opruimen,als ik zin heb Ben er wel weer een beetje klaar mee, al die zooi en extra prikkels voor de kids. Hier worden de bomen pas de 8e ingezameld, wat doen jullie er mee?