Ik vroeg me af of dit normaal is vanmiddag had ik ineens bruinslijm in mijn inlegkruisje, heb dit al zo lang niet meer gehad wel rond de 8 week geloof ik en rond de innestelling verder voel ik me goed. Ik heb soms wel een beetje pijn in mijn buik en plassen gaat ook al zo raar sinds een week , moet veel plassen en word elke ochtend om 5 uur wakker omdat ik zo nodig moet plassen en dan ga ik duurt het een eeuwigheid voor ik klaar ben, kan ook geen kracht zetten op de een of andere manier overdag wel raar verhaal ik weet het maar weet niet hoe ik het moet uitleggen. Zou het blaasonsteking zijn of gewoon een zwangerschaps kwaal? Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
hey meid zou toch even HA bellen even plassen in bekertje dat ze op blaasonsteking of urineweg infectie kunnen checken als dat allemaal negatief is en je niet hebt zou toch even VK bellen gewoon voor zekerheid en voor je eigen rust. liefs,
Ja daar zat ik ook al aan te denken heb wel vaker last van een blaasontsteking en heb zelfs een x een urinweg infectie gehad maar dit voelt anders mischien omdat ik zwanger ben? ga morgen toch maar even wat urine inleveren. En dat bruineslijm is nu ook over was eenmalig denk ik hoor wel is dat vrouwen de hele zwangerschap bruin of wat bloed kunnen verliezen zonder dat het slecht gaat. Bedankt voor de reactie