Ik vraag me af wanneer de nacht ingaat. Is dit na 0.00 uur of bijvoorbeeld na een voeding van 19.00 uur. Onze dochter is van 3 mei jl. Bijna 4 weken oud en ik merk dat ik haar 's avonds moeilijk wakker krijg voor een fles al zit er dan al 4 uur tussen. Als het voor 0.00 uur is, moet ik haar dan toch wakker maken of wachten totdat ze zelf komt? Ze drinkt nu gemiddeld om de 3 uur 120/4 en was vorige week dinsdag 3450 gr.
Hoi, De voedingen die je vanaf de nacht gaat tellen zijn vanaf 00.00 Als ik naar haar gewicht kijk zou ze op zo'n 5500 ml per 24 uur moeten zitten. (dan pak ik het ruim) Dat er 's-avonds wat langer tussen zit is niet erg. Maar als je rond 19.00 de laatste fles geeft dan moet je haar wel ergens in de nacht een keer flessen. Wachten tot de volgende ochtend is dan te lang, hoewel ze waarschijnlijk dan wel komt. Kan je overdag proberen te rekken naar 4 uur? Als je nu op 7 voedingen van 120/4 zit krijgt ze echt veel. Heb je al eens een verdikkingsmiddel (nutriton) gebruikt? Dit geeft wat langer een verzadigd gevoel. Ilja
Ze kwam vannacht om 01.45 of 00.45 ik weet het niet zeker meer en vervolgens weer 3 uur later. We doen al 1 schepje Nutriton er door heen. Ik zal eens proberen te rekken naar 4 uur, maar denk dat het wel lastig wordt omdat ze op zich wel van de klok is. Morgen moet ik weer naar het CB, ben wel benieuwd hoeveel ze dan weegt. Vandaag heeft ze veel last van darmkrampjes en ze had veel ontlasting. Ik wilde haar temperaturen en toen kwam er enorm veel uit.
Ze woog op het buro 3750 gr. Ze was weer goed gegroeid dus. De arts zei dat ze idd wel veel kreeg en adviseerd naar 4 uur te gaan, dus dat zijn we gaan proberen en dat gaat goed. Ook sinds enkele dagen probeer ik hetzelfde ritme aan te houden van 03.00 / 07.00 etc. En dat lijkt ook helemaal goed te gaan, ze meldt zichzelf. 's nachts probeer ik haar 90 cc te geven en dit langzamerhand af te bouwen. Dit kan toch?