Waaraan voel je of het wel of niet goed zit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jenna83, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Hallo,

Even een vraagje. ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger. en ik ben erg onzeker eigenlijk. dit had ik bij mijn 1e niet, maar ik was toen wat jonger en het kwam onverwachts en verdiepte me er niet heel erg in zoals nu. nu lees ik zoveel verhalen over dat het misgaat enzo.

wat me daarbij opvalt is dat veel vrouwen al wisten dat het niet goed zat.
    maar waaraan voel je dat dan?
    en als het wel goed zit?waaraan voel je dat dan?

puur intuitie kwestie ofzo?
    en is dit aanvoelen hetzelfde als je heel bang voelen?

ben benieuwd!

groetjes,

jenna

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.472
    113
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat je daar wijs van wordt hoor. Ik had bij de vorige zwangerschap het gevoel dat het niet goed zat, maar dat zat het wel en nu weer en nu moet ik nog afwachten tot de echo.

Ik denk dat dat gevoel vaak voortkomt uit onzekerheid en het enige dat echt duidelijkheid geeft is een goede echo.

3. Tennes

Tennes Niet meer actief

Noem het intuitie.

Bij mijn eerste zwangerschap wist ik het. Ik heb hele huilbuien gehad omdat ik het aanvoelde. En hoe ik het wist? Geen idee. Echt niet. Mijn man werd ook helemaal wanhopig van mij. Ik had allerlei zw verschijnselen. Maar toen is het met 7 wkn uiteindelijk misgegaan.

Maar dit is puur persoonlijk hoor.

4. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    mmm...ok tnx. voor de berichten.
    ik heb namelijk ook steeds het gevoel dat het niet goed zit. of ik wil het gewoon niet geloven of het is angst. om gek van te worden, heb ook niet heel erg last van iets. maar ja, ben nog niet eens 5 weken zwanger.

pfff die onzekerheid is maar nix.

jenna

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik snap je helemaal.
    Bij mijn 1e ook nauwelijks ergens zorgen om gemaakt maar nu.......
    Ben dan ook bang het mijn intuitie is, maar aan de andere kant denk ik weer dat het gewoon angst is. Je weet nu wat je kunt verliezen!

Ik heb een angelsound in huis en hoop dan ook dat ik snel het hartje zal horen kloppen.

Sterkte en hopelijk heeft jouw (en mijn) gevoel het helemaal mis en heb je over een paar weken een prachtige echo!

6. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Hi Lilly,

tnx voor je berichtje. is wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben hierin. wat is een angelsound?

jenna

7. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Toen ik de 1e keer zwanger was voelde ik dat t precies niet kon.
    En idd missed abortion na 7 weken.
    Bij deze zwangerschap had ik een geruster gevoel...

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wist ook zeker dat het niet goed zat, of dat er helemaal niks zat zelfs, wist het zo zeker, mijn vriend werd er gek van!
    Maar het gaat toch echt super! Dus het zegt niet altijd wat!
    Een angelsound is een apparaatje waarmee je thuis naar het hartje van je kindje kunt luisteren vanaf een week of 10/12, heb hem toevallig gister binnen gekregen, en na lang zoeken, het hartje gevonden! Heel leuk om te hebben en kan geruststellend werken :D

Liefs Jojo

Deel Deze Pagina