Ik heb sinds vandaag ook die buikpijn. Het voelt gewoon niet goed en dat beangstigd mij nog het meest. Steken links onderin, richting mijn schaambeen. En mijn onderrug. Gewoon alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Gelukkig (nog) geen bloedverlies. Hoewel bovenstaande reacties mij ietswat geruststellen, ben ik doodsbang dat het fout gaat. Het zou dit jaar mijn 2e miskraam worden. Jakkes, wat een rotdag! Ik denk dat ik maar even een kruikje warm maak.
@lolaatje: waarschijnlijk is het gewoon normaal hoor maar als je echt denkt dat het niet goed voelt.. kun je gewoon een verloskundige bellen en je zorgen uitspreken vaak kunnen zijn dan wel kijken hoe alles gaat.... en ze zijn er voor he.. ze vinden heus niet dat je je aanstelt of iets dergelijks gewoon bellen.. vinden ze heel geen punt
Hoi Saskia, Bedankt voor je reactie. Ik denk en hoop inderdaad dat het allemaal goed is. Ik heb nog steeds buikpijn, maar eigenlijk is dat ook niet zo gek als je je bedenkt dat de boel daar wordt verbouwd. Alleen als de steken heftig zijn, vind ik dat wel wat eng. Ik wacht rustig af totdat het dinsdag is. En als het erger word, dan bel ik de vk wel even.