hoi hoi allemaal vandaag bij de gyn geweest en vrijdag met 38 weken & 3 dagen worden we ingeleid echt heel spannend allemaal... het is niet de eerste keer dat we ingeleid worden ,bij onze jongste dochter van 14 maanden zijn wij ook ingeleid vanwegen een achter grond nu wil ik er liever niet over praten we weten iniedergeval van hoe en wat er komen gaat, maar toch blijft elke bevalling zow mooi en spannend morgen ga ik lekker het huis poetsen even langs de kapper de laaste boodschappen halen voor de kraamtijd en de baby een hele drukke maand wel de mooiste maand van 2009 voor ons uiterraad wel!!! ik wou dit graag even met jullie delen groetjes supermama
Het lijkt me heel spannend als je van te voren weet wanneer je gaat bevallen! Heel veel succes in iedergeval en ik wens je alvast een hele fijne kraamtijd toe
Wat spannend!!!!! Alvast heeeeeeeeeeeeeeel veel succes, toi toi toi!!! Wat fijn dat je vandaag nog even lekker alles op je gemakkie kunt doen. MOrgen met een gerust hart naar het ziekenhuis. Dit worden bijzondere feestdagen voor jullie!
hoi hoi dank je wel allemaal ik heb echt de kriebels op het moment... morgenvroeg half 8 worden we verwacht vroeg vertrekken, met de sneeuw want het is heel erg glad vandaag indd alles geregeld kapper geweest tas in gepakt het huis is schoon, noem maar op... nu maar proberen te rusten pffffff ik laat jullie weten hoe en wat groetjes xxx
Wie weet lig je nu op dit moment al heerlijk van jullie kindje te genieten of loop je met flinke weeen...ben benieuwd!